vineri, 12 noiembrie 2010

To sum up..

Trece timpul, trec ranile, trec supararile, trec si bucuriile iar apoi in acelasi cerc vicios ajungem la aceleasi trairi. Ceea ce este frumos pana la urma. Viata e compusa din toate bucatile necesare construirii unui tablou in ulei, si pentru asta trebuie sa inmoi pensula de mai multe ori, sa mai stergi cu alb, sa conturezi cu negru.. Cel mai important este sa ai mereu pe pozitii mandria. Pentru ca asa poti face ceea ce iti place, sa iti fericesti sufletul si sa fii bucuros ca zambetele tale aduc bujori in obrajori altora :)

Sunt extrem de fericita pentru muzica! Va anunt pe toti cu bucurie ca pregatesc 2 surprize de proportii foarte foarte curand! Recent, am inceput un proiect de live hits covers cu Cici Rogojan de la formatia Sistem. Am sa anunt aici de fiecare data cand vor aparea concerte in program, pentru ca mi-as dori tare mult sa ne intalnim intr-o atmosfera muzicala. :) Melodiile pe care le cantam nu sunt coveruri standard ci piese pe care eu le iubesc si le interpretez intr-o maniera personala ( Pink - Please don't leave me, Melanie Fiona - Give it to me right .. and many more).

Una dintre surprizele de care va spuneam ii include pe Smiley, Baxter si Hahaha Production in ecuatie. :) Stay tuned.

Va las cu preferata mea de pe intregul youtube: Cher LLoyd :)

Un comentariu:

  1. de ce nu mai auzim nimic de Crazy Win? a disparut la fel de repede cum a aparut..

    RăspundețiȘtergere