duminică, 28 noiembrie 2010

Perfect stranger

Wow, inca 3 zile si suntem in decembrie. Cand a trecut anul asa de repede? Cand eram mica mi se parea ca orele se scurg incet, imi doream sa vina vara, sa treaca vara, sa vina iarna, sa treaca iarna... Si parca dorintele mele erau in zadar, timpul fiind lenes. Ei iata ca pe masura ce am inaintat in varsta, timpul se grabeste sa ajunga undeva... caci tare greu ii pot tine fraiele si am impresia ca nu o sa am niciodata timp sa termin toate planurile si lucrurile ce trebuiesc indeplinite. La fiecare sfarsit de an imi pun o dorinta pentru anul ce va sa vina, in speranta ca fiecare an va fi mai bun decat cel anterior ( nu toti ne dorim asta? ). Anul acesta imi doresc ca voi sa-mi ascultati muzica in 2011, sa dansati pe ea si sa fie mereu in playlisturile voastre. :)

Va las cu o piesa cu un mesaj frumos: your words to me are music!

Muzica mea sunteti voi.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu