miercuri, 13 octombrie 2010

Jurnalul Adelei - Mesaj audio

Abonatul nu raspunde. Va rugam lasati un mesaj dupa semnalul sonor.

Te-ai invatat cu putin si eu m-am adaptat dupa insuficienta ta. Ne-am invatat sa respiram aburul unei cafele in loc sa o bem cu insetare. Ne-am invatat sa ascultam muzica in loc sa o facem. Ne-am invatat sa privim fotografii cu Belvederea din Brasov in loc sa mergem sa vedem natura cu ochii nostri si sa o simtim in toti porii. Inteleptii spun ca trebuie sa te bucuri de micile daruri ale vietii, chiar daca sufletul tau urla dupa mai mult. Pas cu pas se spune ca obtii intregul. Pai si daca facand pasi minusculi obosesti pe drum inseamna ca nu a fost dorinta suficient de mare? Nu sunt de acord, dragul meu, chiar deloc. Sunt de parere ca sintagma "vreau, iau, am" se aplica in toate cazurile, fara sa apelam, bineinteles, la nesimtire. Pentru ca din nefericire se poate intampla ca intr-o zi sa te trezesti cu un ochi vanat si cu un pansament bine lipit cu scotch pe sanul stang. Niciun strigat, nicio lacrima nu vor ajuta, pentru ca regretele te vor incercana noapte de noapte. Iar apoi va veni o zi in care vei realiza ca ai pierdut atata timp fugind dupa himere care puteau fi realitati daca intelegeai de la inceput cum se face un puzzle. Asadar, Adela ta a mai crescut un pic. Acum nu mai poarta uniforma ceausista si nici cercei rotunzi de biciclete. Adela e acum imbracata asa cum simte, nu asa cum ii se dicteaza. Ce spui de asta? Nu spui nimic, pentru ca vorbesc cu un robot. Mersi, te pup.

2 comentarii: