luni, 19 iulie 2010

Jurnalul Adelei - Vara asta

Azi dimineata mi-am scos valiza de sub pat si am asezat-o in mijlocul camerei. Am deschis-o cu blandete, cu o oarecare frica in gesturi, ca si cum as pandi o surpriza. Valiza insa era goala, prafuita pe alocuri, asa cum am lasat-o vara trecuta. Inca se mai vad urmele de nisip si persista mirosul marii. Anul trecut imi doream o vara eleganta. Anul acesta imi doresc sa simt textura nisipului din blugii mei rupti si uzati de timp, valurile sa se arunce pe bratele rumenite de soare iar parul blondut decolorat de soare sa il adulmeci tu. Vara asta plec cu tine si nu ma mai intorc. Vara asta am sa te iubesc cum ti-am promis de cand am clipit prima oara de emotie in fata ta. Vara asta am sa te las sa-mi transformi visele in realitate... Pentru ca vara asta ne-a asteptat de cateva veri. Te-am trezit din somn? Iarta-ma.. Dar grabeste-te, pierdem avionul spre Santorini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu