vineri, 23 iulie 2010

Ganduri

Milioane de sentimente zac in mine: fericire, frica, emotie .. E vara!!! De ce nu simt asta pana in adancul sufletului? Ce ciudati suntem noi oamenii.. Mereu tanjim dupa ceva anume si ne este frica sa ne bucuram de cele mai multe ori atunci cand il obtinem. Sau cel putin asa sunt eu cateodata. Aveam 3 ani si imi doream patine cu rotile din toata fiinta mea. Le-am primit si le-am privit zile in sir. Sa le incalt? Sa nu le incalt? Am devenit experta apoi. Asa e si in viata de adult. Privim de la departe, tanjim, avem si ne e frica sa ne bucuram. Umbla vorba prin popor cum ca Dumnezeu a facut lumea in 6 zile si in a 7-a s-a odihnit. Probabil ca de aceea lumea are atatea defecte. :-) Dar pana la urma, unde ar mai fi frumusetea daca lucrurile ar fi perfecte. Asa e si in dragoste... Ne place sa suferim chiar daca nu recunoastem, pentru ca suferind realizam ce simtim cu adevarat. Am mai povestit eu mai demult cum ca o inima nepatata este o inima fada... La ce bun sa treci prin viata ca gasca prin apa daca nu cazi si nu te ridici? Te cladesti mult mai frumos iar cand uiti de ce ai suferit, arunci o privire in inima ta si iti aduci aminte. Cu toate ca o data cu trecerea timpului, raman doar amintirile frumoase si nu mai stii exact ce anume te-a suparat. Pentru ca suntem oameni si in esenta noastra, suntem buni.

Da, you are amazing just the way you are

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu