miercuri, 9 iunie 2010

ROCK THIS PARTY - single nou

Salutareeee!
N-am fost prea activa in ultima vreme, mii de scuze, insa sesiuna mi-a dat un pic bataie de cap. Insa, lucky me, I'm all good. Vin cu vesti noi pentru voi: nu stiu daca ati auzit, dar CRAZY WIN a lansat cel de-al doilea single din cariera.
Este vorba despre piesa ROCK THIS PARTY, produsa de WISE NOIZE PRODUCTION, din care fac parte si eu dar in special Nony Borsan, Alex Toma, cei care de altfel au produs piesa asta cap coada. Noua ne-a placut asa mult cum a iesit, incat am mers direct cu ea la casa de productie, se pare ca si pe ei i-a cucerit si astfel a intrat pe radio. Daca va place cum suna, puteti s-o cereti la toate posturile de specialitate, atat radio cat si tv. O sa facem si un clip cat de curand, foarte fresh si plin de culoare pentru ca ... this summer, we're gonna rock this party! De altfel, am putea sa il denumim imnul distractiei pe 2010. Ce spuneti, are you going to rock this party?

3 comentarii:

  1. Piesa este super:X
    Mi-a placut de cum a aparut pe youtube:)
    Succes in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  2. buna sore :D de ceva vreme voiam sa-ti scriu..dar si eu am avut o sesiune destul de obositoare. si acum, ca am mai mult timp liber mi-am amintit ca acum ceva ani de zile (ce batran sunt) am lucrat la un site pentru Dolly. Era asa,roz,de fete, ce sa mai..:)) acum am vazut ca tu esti anul II la regie, treci anul III..nu stiu daca este tot o intamplare dar eu acum sunt anul II, trec anul III la UNATC,la Montaj si Sunet. Aici gasesti cateva dintre lucrarile mele de la scoala : http://www.dailymotion.com/gamerul0 sau http://www.youtube.com/gamerul
    Daca vrei sa te ajut cu montajul pt un film de la facultate, eu as fi mai mult decat incantat.
    Poti sa imi scrii la sergiu.state@gmail.com
    Mi-a placut foarte mult "Beautiful Lover":D La cat mai multe hit-uri! ;) pa Pa!

    RăspundețiȘtergere