luni, 28 iunie 2010

Hello SUMMER!

Hello theeere!

Va saluta o proaspat trecuta in anul 3 de facultate! Yuuuuuhu! Vara viitoare dam licente, hehe. Ce mai trece timpul asta, incredibil. Ieri parca dadeam bacul si tremuram pe gardul liceului. O perioada am avut vise urate, ma trezeam din somn si aveam impresia ca trebuie sa fug la scoala sa dau bacul. Si apoi ma apuca rasul... Am fost stresata de matematica! Din tot sufletul va spun ca matematica nu a fost punctul meu forte dar ceva in universul asta a tinut sa ma pricep foarte bine la calcule totusi. Anyway, bafta celor care dau bacul! E o nimica toata :-p

Am niste linkuri de youtube pe care vreau sa vi le arat, pentru ca sunt intr-un search continuu pe net dupa muzica noua, readaptata, orice talent frumos.. E posibil ca multi dintre voi sa fi auzit de Dalma Kovacs ( a cantat si in Divertis band o vreme ), a castigat concursul Faimosii, prezentat de Moga si Maruta, acum vreo 4 ani. Ei bine, Dalma este prima reprezentanta a Romaniei care a participat la THE X FACTOR!!!!!! A trecut deja de preselectie iar acum intra in runda 2. E fantastic acest lucru, sunt foarte mandra de ea si abia astept sa apara filmarile si pe youtube ( prin august am inteles).

OK, mai jos aveti descoperirile mele. Hope you like it and enjoy it. PUPAM.

WE ARE THE WORLD - Youtube rendition


RIHANNA RUDE BOY - Classical by ASTON


DAVID GUETTA - Toyfriend -> este imnul meu pe vara asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu