miercuri, 12 mai 2010

Jurnalul Adelei ep 8

Mi-a fost dor de soare, de acele cateva raze de soare. A tot plouat cu grindina, din pacate, chiar daca sunt cea mai mare iubitoare a zilelor ploioase in care sa numeri picaturile de pe geamul aburit e cea mai relaxanta activitate a mintii. Am avut impresia ca te-am zarit alergand cu umbrela in mana, cu pasul iute de razboinic, ferindu-te de privirile curiosilor. Atat de familiar si atat de firesc mi-ai fost incat te-am avut alaturi si in vis. M-au trezit in miezul zilei claxoanele masinilor furioase si am plecat pe drum. Pe un alt drum. Aleg ca de astazi sa merg pe strazi ingropate in nisip, sa le pavez eu dupa bunul plac si sa pot dansa in voie in ploaie. Pe strada mea e mereu soare cald si ploua vesel. Vad mereu curcubeul. Si stii de ce, iubitule? Pentru ca nu mai vreau sa ploua cu grindina si daca e ceva pe lumea asta mai puternic decat orice, aceea este autosugestia. Iar tu ma iubesti exact pentru determinare. Dar intr-o alta viata.



Data viitoare cand imi scrii, trimite-mi si o poza. Ti-au aparut riduri? Sunt atat de curioasa. Adela

Un comentariu: