vineri, 23 aprilie 2010

AVA-lansa



De cand am catel, aproximativ de 6 luni, am inceput sa invat limba straina denumita caineasca. :-) Ava, bulldogul francez de 7 luni pe care il cresc, il educ si il iubesc zi de zi are o dexteritate fantastica in a-mi roade fotografiile. Imi dau seama dupa mimica ei exact ce urmeaza sa faca. Spre exemplu, pozitia generala a urechilor este in sus, exact ca la iepuri. Ei bine, cand se trezeste din somn ori cand ii este foarte somn, urechile ei se lasa pe spate si deja arata ca o foca. Ava, spre deosebire de alti catei, are in fiecare zi ora ei de personalitate, cand nimic nu-i convine, cand arata la fel ca pisica din Alice in tara minunilor, Cheese, ai impresia ca zambeste diabolic. Ava arata ca un drac, ca un liliac, ca un iepure, ca o foca atunci cand e simpatica.. Ii place foarte mult cand ii arat lesa si ii aranjez un batic colorat in jurul gatului, se simte importanta. Ii place sa iasa la plimbare si sa se intalneasca cu alti catelusi pe care sa-i alerge sau sa sara in jurul lor pana saracii se lasa batuti si o recunosc drept sefa. Ava e nascuta in zodia balantei dar categoric, nu e deloc echilibrata. Eu sunt scorpion si o recunosc drept scorpion... Pe cat de mic ii e corpul, glasul ei nu e deloc pitigaiat. Are forta in voce si ii place sa se auda. Cand se uita la mami cum se imbraca si cum se machiaza, se priveste in oglinda de la dressing si isi linge reflexia. E narcisista. Ii place sa fure briose calde si sa scotoceasca peste tot. Dar cel mai mult ii place sa doarma langa mami, sa sforaie cu nerusinare si sa se trezeasca cu ochi mici si sa auda "Buna dimineata, iubita mea!" .... Ce viata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu