duminică, 28 martie 2010

Jurnalul Adelei - Scrisoare

Dragul meu,

Te-ai intors? Mi-ai lipsit. Si totusi de fiecare data reusesti sa provoci aceleasi stari tumultoase in sufletul meu. Cu tine aici sau cu tine departe sunt la fel de agitata. Cateodata ma intreb daca as fi fost altfel fara tine. Sau cat de diferita ar fi fost viata ta azi. Nu inteleg rostul intrebarilor fara raspuns, nu inteleg rostul framantarilor noastre zilnice, m-am saturat de aceleasi discutii interminabile. Vreau sa pun pauza, sa inlemniti cu totii, sa respir usooor si sa pot alege o greseala din trecut pe care s-o sterg. Am un singur regret, acela de a nu fi facut ceea ce mi-am dorit cel mai mult. Poate azi povestea era alta. Insa..totul se intampla dintr-un motiv, nu-i asa? Recitesc randurile de mai sus si practic, nu ti-am spus nimic. Nimic din ce nu stiai. A mai ramas oare parte a sufletului meu pe care sa nu o stii? Si totusi, sunt din ce in ce mai misterioasa, asa-i? Iarta-ma. Nu stiu pentru ce anume, dar iarta-ma si iti multumesc. Pentru tot. Numai daca multumim vom primi mai mult. Zambesti? Esti frumos.. Si ca sa-l citez pe Eminescu, "inger esti din Paradis si ma tem privind la tine c-ai sa prinzi aripi si la ceruri vei zbura vazand lumea cea profana cum se pierde in abis". Si iata, asa am concluzionat gandurile mele doar in cateva versuri. TU, al meu. Mi-ar placea sa-ti spun "Buna dimineata". Ma auzi?

Scrie-mi curand. Cu drag, Adela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu