miercuri, 10 martie 2010

The energy in all of us!

Ma intristeaza tare mult violenta si rautatea oamenilor. Oare in asa mare impas e omenirea incat am ajuns sa ne omoram intre noi, sa ne dusmanim cu toata fiinta si sa luptam numai si numai pentru putere? Dupa prezicerile mayasilor si in conformitate cu alte carti despre viitorul omenirii pe care le-am citit, va pot desprinde un singur lucru, fundamental: IUBIREA si CALMUL vor domina pamantul. Multi poate radeti cand cititi randurile astea, dati ochii peste cap pentru ca ati auzit de sute de ori acelasi lucru insa nu ar fi mai bine si mai frumos daca ne-am dori toti din toata inima sa fie adevarat? V-ar deranja sa va treziti dimineata, sa nu aveti niciun gand rau, sa nu va suparati ca v-a injurat un nemernic in trafic ( mai ales pe fete ) sau ca la banca esti tratat cu spatele? Ar fi ideal. Cum ar fi sa nu mai conteze banii, sa avem acces la orice? Nu ar mai exista lacomie pentru ca nu am lua mai mult decat am avea nevoie din simplul motiv ca am putea lua oricand, orice. Ar fi armonie. Nu s-ar mai naste revolte, nu ar mai exista razboaie, nu ar mai exista copii morti de foame, nu ar mai exista batrani fara adapost. Si aceste lucruri sunt realizabile. Sper ca usor usor sa ne prinda pe toti simtul BINELUI pentru ca e simplu sa dai din putinul tau si celuilalt atata timp cat toti facem acest lucru. Toti suntem egali si toti meritam acelasi lucru, indiferent de rasa, varsta, educatie. Sigur, apare intrebarea " Dar daca eu am studiat la Sorbona si asta s-a dus la Verona ( Puya - VIP :P ) si a pierdut timpul, eu merit sa am Bentley si vila cu piscina pentru ca am muncit pentru banii respectivi. Da, corect, insa tocmai de aceea ar trebui ca prin avantajele pe care viata le-a dat-o unora, sa ajutam in jur. Pentru ca, la inceput, toti eram egali. Energiile negative i-au tras in jos pe unii iar cele pozitive i-au monopolizat pe altii. Insa din pacate, omenirea este inconjurata acum de un negativism total. A ramas prea putin pozitivism... Haideti sa schimbam polii si sa facem armonie! Putin cate putin, din om in om!

6 comentarii:

  1. da,incepi sa gandesti ca un copil si ma refer in special la "Cum ar fi sa nu mai conteze banii, sa avem acces la orice?". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gandesc ca un OM. Banii si dorinta de a avea cat mai multi duce la dezastre. Poate daca oamenii ar stii unde sa se opreasca sau sa aleaga cu cap metodele prin care sa-i obtina ar fi altceva. Citeste INUAKI - REPTILIANUL DIN MINE ( o gasesti pe www.scribd.com ) si ai sa intelegi ce spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,poate ar fi cazul sa mai cititi cateva carti de la Editura ORFEU 2000 ! In timp util,pana pe 2012, poate ne mai schimbam comportamentul agresiv !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma refeream la altceva si nu la oamenii care iau banul drept Dumnezeu. Spuneam doar ca existenta banilor este vitala pentru o societate si e pur si simplu logic. Nu ar mai conta banii,nu ar mai produce nimeni nimic pentru ca "what's teh point?". Si nu cred ca vrei ca toata lumea sa aibe o vaca pentru cana de lapte de dimineata si plantatie de cafea in curte.Intelegi la ce ma refer?

    RăspundețiȘtergere