miercuri, 17 februarie 2010

L O V E

Eeeei, a fost si Valentine's Day! Personal, n-am nimic cu evenimentul in sine, ma amuza faptul ca toata lumea cauta cadouri pt ca "asa trebuie", ca restaurantele sunt pline, cozile la film interminabile. Dar, pana la urma, avem un motiv in plus sa ne luam liber: trebuie sa celebram iubirea!:) cand eram in clasa a 6a am primit primul cadou de Sf Valentin de la primul baiat cu care ma plimbam de mana sambata in parc: doi ursuleti lipiti unul de celalalt. Eu, recunosc, nu i-am luat nimic pt ca nu m-am gandit ca ne vom facr cadouri, in fond si la urma urmei imparteam banii pe o punga de chipsuri :). Amintiri frumoase, ce-i drept. Un alt Valentine's haios a fost in clasa a 11a cand am iesit prima oara la suc cu respectivul chiar pe 14 februarie. Intoxicata de reclame si de tevatura facuta, i-am luat o acadea in forma de inima pe care am tinut-o in geanta asteptand mai intai atentia lui. Evident, pustiul a venit cu mainile in buzunar, fara nicio atentie, floare sau acadea. :) Ieri am vazut filmul Valentine's day care a confirmat inca o data ca e doar o zi in care americanii se considera mai indragostiti, mai puternici.. Pana la urma si restul sarbatorilor ar putea fi sarbatorite in oricare alta zi insa pt ca suntem oameni, avem un calendar. Nu ne opreste nimeni pana la urma sa iubim si sa surprindem in fiecare zi (deja a devenit un cliseu sa spui asta de 14 februarie). Dragostea inseamna mai mult de vorbe frumoase si cadouri, dragostea o simti in privire! Si pentru asta iti multumesc pentru ca existi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu