marți, 26 ianuarie 2010

S(tr)esiune

Sesiunea imi mananca tot timpul! Sa ma scuzati pentru pauza lunga intre postari insa Stiintele Politice, Geopolitica, Semiotica si alti prieteni de-ai lor nu ma lasa nici sa dorm. Revin curand. In the meantime, ceva istorioare simpatice din timpul sesiunii voastre? Eu am avut un weekend plin alaturi de o colega, am invatat, am iesit in oras, am ras cu lacrimi la examene, am descoperit ca unul dintre colegii nostri este danez si ne-a povestit lucruri dragute despre cum e sa traiesti in alta tara.. Una peste alta, nu-i chiar rau sa fii in sesiune, doar ca pici lat dupa 4 zile de sesio-hang out.. Asa cum aseara am adormit vorbind. :) Asadar...cum e sau cum a fost sesiunea la voi?

7 comentarii:

  1. Uhm, eu una mai am pana la sesiuni, dar pana atunci, liceul imi mananca creierii :). Intrebarea mea e...Ce facultate urmezi? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata mi-este dor de liceu :) bucura-te de momentele astea. Eu sunt studenta anul 2 la Snspa - Comunicare si Relatii publice si la Regie de film si tv.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt in sesiune in primul an. Am fost speriata la inceput de acest cuvant (sesiune) dar de primele doua examene am trecut cu bine cu toate ca nu am invatat atat de mult. Le astept pe urmatoarele la fel ca primele. Ce imi place cel mai mult ca sunt cu prietenul meu(face la fel ca si tine doua facultati in paralel) in aceeasi grupa eu litera A el litera B. Facem o echipa buna atat la cursuri, proiecte cat si la examene:)). Bafta in continuare si sa auzim numai de bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, ma bucur. Chiar daca imi vine sa urlu cateodata. Intrebam de facultate pentru ca eu sunt total nehotarata in legatura cu facultatea pe care sa o urmez si nici nu stiu unde sa caut niste detalii :). Bafta in sesiune!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca treci de politologie si semiotica rulezi :D
    semestrul II din anul II e cel mai lejer ever, deci ai ceva de ce sa te bucuri :D
    bafta (daca nu ai terminat deja) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. hei:)eu sunt la CRP like you..insa primul an..aaa da si la cluj(btw super tare concertul din polus).Legat de sesiune..hmm a fost ok..insa eu am picat la stiinte politice,defapt la introducere in stiintele politice:)) pusi

    RăspundețiȘtergere