marți, 12 ianuarie 2010

Povestea inimii

Era odata un baiat cu o inima frumoasa, nepatata. Avea o inima perfecta. Si mandru nevoie mare de inima sa, a dorit sa strige lumii intregi ca nu exista om cu o inima mai buna. S-a asezat in piata mare a orasului sau, si-a desfacut camasa si a invitat trecatorii sa observe comoara din pieptul sau. Lumea s-a minunat, a aplaudat, toata multimea vuia de incantare. Un batran, retras in coltul strazii, il privea neincrezator. S-a apropiat de baiat si i-a spus "inima mea e mai frumoasa". Baiatul s-a incruntat si a cerut un argument. "Vezi tu, a zis batranul, inima mea are multe cicatrici. Mi-au fost scoase parti din inima, nu este intru totul compacta, sangereaza uneori..dar e mai frumoasa decat inima ta nepatata." Baiatul astepta continuarea, la fel si multimea. Batranul si-a mutat privirea spre orizont. "Am rupt din inima si am dat-o celor pe care i-am iubit. Drept rasplata, am primit alte bucati de inima care s-au sudat pe forma inimii mele. Am cicatrici pentru durerea provocata de iubire. Sangereaza pentru ca iubesc." Tanarul a privit multimea care plangea. Zambind, si-a rupt o bucata din inima sa si i-a dat-o batranului. Acesta, senin, i-a dat, la randul sau, o alta parte. Acum inima baiatului sangera si avea o bucata straina. Urma pe viitor sa capete cicatrici. Fericiti, oamenii din multime au inceput sa isi daruiasca parti ale inimii... Si asa dragostea s-a transmis peste mari si tari. Tu ai daruit din inima ta?

Un comentariu: