sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Live session - SORE si LORA

Ei bine, printre picaturi am realizat un live session alaturi de prietena mea Lora ( ex-Wassabi, care apropo participa la Eurovision cu piesa Come along - vote her :) ). Piesa se numeste Give it to me right a Melaniei Fiona iar noi ne-am jucat un pic cu ea. Sper sa va placa. Ce-i dragut si ne-a uimit este ca la nici o ora de la postarea ei pe youtube, piesa a fost preluata de http://monden.info sub titlul PIESA ZILEI. Thank you guys! Voi ce parere aveti? In functie de parerile voastre ne hotaram daca mai scoatem o colaborare. Puuuups si bafta la examene si la ski/snowboard :-)

8 comentarii:

  1. ce dragute sunteti:) ar fi pacat sa nu mai colaborati si pe viitor;)) aveti niste voci extraordinare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. supeeeeeeeerrrrrrr! mai vreeeem :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-a placut ce a iesit... cum suntem mereu pe faza, si mereu primii, nu aveati cum sa scapati :D.


    La mai multe colaborari, poate chiar variante de studiou :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, foarte fain!
    Îmi plac vocile voastre.
    :))Plus că îmi plac cerceii cu peace foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place muult de tot. Mai vreau astfel de colaborari. Si poate pe viitor vom avea una in studio. Ai o voce foarte buna si imi doresc sa ai succes in industria asta a noastra, desi sincer iti zic, ai avea mai multe sanse in america. Cel putin acolo nu sunt promovate toate non-valorile, if u know what I mean.
    Piesa este superba. Voi la fel. O am pe repeat de doua zile. Bafta multa >:D<.
    Si da, votati cu Lora la Eurovizion :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Uaauuu ! Ce voci frumoase aveti :x Bravo :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Vi se potriveste melodia asta foarte bine. Suna mai bine cantata de voi.Felicitari

    RăspundețiȘtergere