marți, 1 decembrie 2009

ROmania..gen..

Sunt acasa la ai mei, impreuna cu o caruta de prieteni dragi. Nu, nu sarbatorim Romania, sarbatorim ziua aceasta libera cu miros de zapada, cu un gratar mare, vin rosu etc. Si pentru ca orice film are o coloana muzicala, ce s-au gandit toti sa ascultam? Dupa o runda de Hrusca, au bagat Dolly! Exact! Trupa din care am facut parte acum 10 ani... Si pentru ca au trecut ceva ani de cand nu am mai ascultat piesele deloc, trebuie sa va spun ca muzica pe care o cantam era chiar draguta :)) In afara de binecunoscuta piesa "Tarzan", am avut melodii cu mesaj profund, care se pot raporta la orice varsta. Evident, pe atunci nu intelegeam prea multe insa e placut sa ma uit acum in trecut si sa-mi dau seama ca am facut totusi ceva valoros. Aveti mai jos melodia Dintr-o mie, preferata mea! Versurile sunt definitia a ceea ce ar trebui copiii sa simta, insa lucrurile au evoluat mult prea repede iar cei care au acum varsta pe care o aveam eu cand cantam in Dolly au altfel de conceptii, dorinte etc. ( majoritatea proaste!!! )
Anyway, sorry pt absenta de pe blog, insa am fost la Iasi o saptamana! Se pare ca iarna asta voi fi romantica asa ca sa va asteptati la posturi filosofice :) Mi-ar placea sa-mi scrieti despre voi..cei care ma cititi constant.
Acum...Romania..gen (mtv) -> Dolly - Dintr-o mie
Dolly - Dintr-o mie
Asculta mai multe audio Muzica

si...Dolly, remixat acum 10 ani ( cum vi se pare? )Dolly - In weekend remix
Dolly - In weekend remix
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. Buna!f frum piesele.eu chiar ascultam dolly si fiind de aceeasi varsta imi doream sa fiu k voi,va admiram f mult.piesa tarzan a fost piesa copilariei mele.apropo mai tii legatura cu fostele colegute din trupa?ele mai canta pe undeva?.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat ieri sa iti las un comentariu dar nu a mers. Mai incerc acum o data :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca merge dar mi'am uitat ideea:)) Mai incerc eu:)).. Take care.

    RăspundețiȘtergere