luni, 28 decembrie 2009

Rezolutii pentru noul an!

Buna dimineata Romaniaaaaaaaaaaaaaaaa! Sunt in drum spre Sibiu, venind de la Arad, impreuna cu dragii mei prieteni Bogdan si Nony din trupa Crazy Win. Va scriu sub forma jurnalului de calatorie din simplul fapt ca zilele astea am ajuns la o concluzie care sper sa ofere celor care se simt un pic pierduti, putina speranta. Ei bine, remediul pentru ORICE este sa fii inconjurat de prieteni, de oameni care sa te faca sa razi din toata inima, cu care sa fii capabil de orice nebunie, sa nu mai existe ceas, ore, minute, sa nu mai ai planuri ci doar sa mergi pe firul destinului pentru ca e atat de frumos sa fii surprins de nou si de neprevazut. Ce am invatat zilele astea? Ca planul de acasa nu se potriveste cu socoteala din targ, ca vine un moment in care trebuie sa inveti sa "let go" chiar daca jumatate din tine se dizolva impreuna cu decizia luata insa macar sa traim cu speranta ca e o jumatate vindecabila :). Am mai invatat ca trebuie sa oferim ca sa ni se ofere pentru ca vorba aceea "dar din dar se face Rai", sa iertam pentru ca binele va invinge mereu ( sau macar noi vom fi impacati ), sa nu fim prea egoisti, cu toate ca se spune ca o singura viata aia si pe aceea trebuie s-o traiesti in cel mai bun mod posibil..dar daca felul tau de a trai ii afecteaza pe cei dragi? Am invatat ca e extrem de important curajul, pentru ca fara curaj viata ta va fi fara de gust ( sarea-n bucate ), e vital sa stii sa risti, sa stii pentru ce sa risti si mai important, cand sa risti! Am invatat frumusetea spontaneitatii si nevoia de a fi surprins, am invatat ca un om frumos TREBUIE sa aiba jumatatea frumosului undeva.. Toti putem fi fericiti, it's just a matter of time, insa fericirea vine si din simplul fapt ca iti intra lumina pe fereastra dimineata si este o noua zi. TRAIESTE, IUBESTE, SIMTE! Happy New Year!
"Viata e pe de-o parte ce faci tu insuti din ea, pe de alta parte ceea ce prietenii pe care ti-i alegi fac din ea, asa ca alege-i cu grija" - Tennesse Williams

and remember: Toata lumea are ani dificili, dar de multe ori, acestia se dovedesc a fi cei mai buni ani din viata ta. Daca le supravietuiesti..!!!

PS: Pentru ca ma citesti, Pixie love

Un comentariu: