luni, 21 decembrie 2009

Living in a funhouse with PINK

Dupa o absenta de 10 zile, m-am intors cu forte proaspete! Am fost la Viena la concert PINK!!!! DA! PINK! Artista mea preferata din toate timpurile! Ei bine.. Concertul s-a desfasurat in felul urmator: la ora 19.30 trebuia in principiu sa inceapa insa multimea a stat la coada, in frig, in ninsoare timp de o ora, pana la 19 30 cand s-au deschis usile salii. :) Asta daca erati saturati de Romania si de felul in care se misca lucrurile la noi in materie de organizare iata ca nici altii nu sunt mai brezi. Buuuun, in deschidere, trupa EVERMORE - canta frumos, nebuni, simpatici. Decorul la Evermore mi-a pus semne de intrebare. Era o panza imensa pe care scria PINK FUNHOUSE. Am zis sa nu ma iau dupa aparente si sa astept linistita sa intre EA pe scena... dupa ce au terminat Evermore de cantat, pe ecranele gigantice apareau oameni din sala filmati in timp ce dansau pe muzica de chillout. A fost simpatic, pentru ca toti reactionau amuzant si asa s-a incalzit atmosfera. La un moment dat dupa 3 bete de toba de sub scena a sarit Pink legata de tavan, intr-o rochie superba rosie cu o trena de cativa metri.. Si a planat deasupra publicului vreo 30 de secunde in care a cantat piesa Bad Influence de pe ultimul album ( neaparat de ascultat!! ) Au urmat 4-5 tinute, toate piesele ultra-cunoscute si cateva din recentul album...evident si smash hit-ul Please Don't Leave Me, preferatul meu.. am cantat non stop, am filmat, am dansat... Pink s-a zbantuit timp de 2 ore, a facut coregrafii complicate, flic flac-uri.. si a cantat impecabil! Asa ca cine spune ca Madonna a fost extraordinara ca a reusit sa danseze 2 ore si "cine mai asculta si cum a cantat?" se inseala! Pink le-a imbinat pe amandoua fantastic de bine, mai bine ca pe cd ... si un mare plus pentru acousticul piesei Dear mr president si al piesei I don't believe you. Mai jos aveti o varianta superba a piesei Family Portrait! LONG LIVE PINK! Revin curand cu un nou post din Jurnalul Adelei, se pare ca a fost draguta si si-a lasat gandurile la vedere. Tschuss! ( va pup pe germana :P )
PS: decorul pana la urma a fost senzational! cabaret feat circus = pink. Cam asa. :) Intrati pe youtube pt mai multe videouri..

2 comentarii: