joi, 24 decembrie 2009

Jurnalul Adelei - ep 3

Fragmentul urmator din jurnalul Adelei este cam trist pentru noaptea de Craciun, dar nu totul e asa cum ne asteptam. "E noaptea mea preferata din an.. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa fie si noaptea ta preferata din an. Am trecut pe langa lacul inghetat, acoperit de zapada, mangaiat de salcile plapande si am privit lumina lunii cum cadea peste locul nostru preferat. Mi-am amintit, am suspinat si mi-am dorit ingrozitor. Mi-am pus intrebarea asta de nenumarate ori in trecut.."ce ne facem cu dorintele?". Anumite lucruri sunt imposibile insa noi nu incetam sa ne dorim si sa speram. Acesta este defectul nostru major, caci asa ne facem rau voit. Unii oameni spun ca ar trebui sa uitam trecutul sa traim prezentul in favoarea viitorului. M-am intors si iata-ma aici, pe malul lacului, ma joc cu un bat pe gheata ce trosneste in bataia vantului si ma gandesc la tine, la noi, la ce am putea fi. Suntem ca niste masini alte timpului.. Ne transportam in trecut prin amintiri cu miros de parfum si in viitor prin vise atat de reale. Nu ma intrebi niciodata ce-mi doresc, pentru ca ma cunosti atat de bine. Eu mereu te intreb ce-ti doresti, din acelasi motiv. Mie imi place sa aud, tie iti place sa stii. Probabil pe acelasi principiu merge si Mos Craciun. Merry Xmas!"

4 comentarii:

  1. Impresionat, gelos, curios, zambaret, furios, calm.

    Adela, esti un sentiment minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mosul vine la tine SIGUR :D am eu o presimtire:D

    Iti doresc sincer un Craciun Fericit,sa ai parte(pentru ca vei avea) de iubire,de caldura caminului si sa ai grija de micuta Ava,momentan sunteti doar voi doua pe drumul vietii:D...dar niciodata nu stii cine ti s-ar putea alatura in calatorie :)

    Te pup,o seara placuta!!!!

    Dreams come true...so just dream!

    P.S.-transmite-i Adelei sa mai treaca prin locul lor, o sa-i faca bine la batranete:)!!!

    Kisses'n'hugs-your trully ....Me :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Spune-mi, te rog, pe ce adresa de email iti pot scrie ceva personal?

    Pana atunci, Craciun imbelsugat, liniste, senin, suflet curat! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. sorecrazywin@gmail.com Craciun fericit si tie! :)

    RăspundețiȘtergere