sâmbătă, 12 decembrie 2009

Jurnalul Adelei - ep 2

Imi cer scuze pentru intarziere, insa nu am reusit s-o prind pe Adela intr-o stare foarte buna. In sfarsit am putut rupe cateva pagini din jurnalul ei.

"Aseara am simtit ca mi-ai bagat un cutit in inima si l-ai invartit fara mila. Ma chinui. Urasc sa vad cum suferi, urasc sa-ti vad venele cum se ingroasa nebuneste pe gat.. Ma doare sa vad cum iti faci rau singur. Totusi cand ma privesti ca un copil ce tocmai a plans o noapte intreaga, am impresia ca toata durerea merita. Nu este insa inuman ce ne facem? Nu este absurd ca pentru o farama de dragoste sa infruntam furtuni de durere? Ma gandesc ca poate nu e asta destinul nostru, ma gandesc ca nu este corect ca tu sa-l joci pe Manole pentru a-ti cladi biserica mult visata.. Ma gandesc ca un lucru se incepe de la A si se duce pana la Z, caci ce facem noi este sa incepem numaratoarea de la H pana la Z. Ma gandesc, ma gandesc, ma gandesc.. Am obosit sa gandesc atat. Mi-ar placea sa ma trezesc intr-o zi iar de va fi sa te intalnesc, ti-as intinde mana senina: "Adela". Mi-ai zambi timid si ti-ai continua drumul. Probabil ca as intoarce capul dupa tine si as fredona o melodie.. Si sincera sa fiu, cred ca asa am sa fac. Pentru ca iubirea aceasta este atat de nociva, incat imi simt palmele cum ard, ochii cum ma ustura si inima cum imi alearga. Stiu ca te uimesc prin lipsa de profunzime din aceasta dimineata, insa te rog sa ma crezi ca nu mai am puterea de a ma exprima. Esti oare constient de puterea ce o au ochii tai? Imi creezi un scut de fiecare data cand iti cobori privirea peste fiinta mea si simt ca timpul se opreste in loc. Insa surpriza, timpul se va scurge mereu iar noi nu putem trai in trecut. Si tocmai pentru asta te urasc. E ilogic, cum te pot iubi si uri in acelasi timp? Mi-as dori sa pot avea puterea de a-ti trimite aceasta scrisoare insa sunt convinsa ca niciodata nu va parasi jurnalul meu...imi doresc sa fii fericit! Imi pare rau..."

3 comentarii:

  1. Fac liste cu toate lucrurile pe care le incerc ,dar le ratez,cu toate lucrurile la care renunt,dar la care tin,cu toate cuvintele de dragoste care au ramas nespuse ...

    RăspundețiȘtergere
  2. lenesico ! mai scrie si tu ceva k te astept cam de mult!

    RăspundețiȘtergere