vineri, 4 decembrie 2009

Jurnalul Adelei - ep 1

Din jurnalul Adelei:
"M-ai abatut din drumul meu spre casa. M-ai privit in ochi insa nu mi-ai spus nimic. Ti-am cantarit de trei ori reactia, ti-am studiat gesturile si am incercat sa vad dincolo de masca omului de fier. Afara ploua ca in noaptea de vara cand frunzele tremurau in bataia vantului. Am dat sa plec insa m-ai apucat de mana si parca ai fi spus "Ramai". Nu vrei sa plec, nu ma lasi sa plec. In ciuda faptului ca se apropie viscolul, ca se anunta nameti si o iarna teribila, vrei sa raman. Ochii tai sunt mai verzi ca niciodata, iti tremura genele cand ma fixezi adanc. Ai avea atatea sa-mi spui insa religia nu te lasa. Ai jurat sa fii credincios, sa nu te abati de la sarbatorile stricte si de la postul neintrerupt. In mana ta sunt mai plapanda ca un bulgare de zapada langa foc. Te razvratesti si mergi impotriva curentului. Imi spui ca ai invatat sa inoti la o varsta frageda si ma sfatuiesti sa fac la fel. Vestele de salvare nu sunt la indemana oricui si e important sa ai un antrenor bun. Oare apa e adanca? Voi pluti din instinct sau ma voi duce la fund fara scapare? Tu ai incredere si imi spui cu jumatate de gura ca va fi bine. Ce cliseu.. Nici tu nu il crezi dar totusi ma faci sa ma indoiesc de ceea ce cred. Cata vreme ne vom mai minti si cata vreme va trece pana cand totul va fi doar o amintire? Imi e greu sa ma desprind din mana ta, caci stiu ca imi va fi cu neputinta sa vad printre stergatoarele care arunca siroaiele in stanga si in dreapta. Stii bine ca in curand va fi dimineata si o vom lua de la capat, vor trece anii si ne vom uita mereu in trecut. Ma uit la ceas si imi dau seama ca s-a facut tarziu. Dau sa ma smulg din mana ta dar stransoarea e atat de placuta inca prefer sa adorm cu capul pe ghimpi. Noapte buna! "

3 comentarii: