duminică, 8 noiembrie 2009

Sweet 20s.. + Alyssa Bernal

Imi cer scuze pentru absenta, am fost un pic ocupata. Ei bine, am avut in sfarsit un weekend linistit, relaxant.. Fiindca marti, 3 noiembrie, a fost ziua mea, mi-am petrecut weekendul acesta acasa la parintii mei, fiindca nu-i mai vazusem de 2 saptamani. Weekendul trecut a fost extrem de aglomerat, am petrecut 3 zile fara intrerupere, doar am implinit 20 de ani :-). De Halloween m-am costumat in Cat Woman si ca sa vedeti patanie, mi-am facut un super make-up, complicat, ochi de pisica... iar a doua zi m-am trezit cu o alergie de toata frumusetea de la un fard. Am avut noroc cu un doctor foarte bun care mi-a dat un medicament ce mi-a redat aspectul obisnuit ca sa nu-mi petrec ziua de nastere inchisa in casa. :)) Macar stiu ca imi voi aduce aminte mereu de ziua in care am facut 20 de ani. Pe 25 noiembrie mergem la Iasi, la un bal de boboci... Cand vorbesc despre Iasi, vorbesc despre orasul meu de suflet. Chiar daca am fost doar de 2 ori acolo, ma leaga o persoana tare draga de el. Este vorba despre prietena mea, Maka, pe care am cunoscut-o pe hi5 ( haha ) si cu care de 4 ani am o prietenie superba. Suntem ca niste surori gemene, pacat ca nu ne-am nascut in acelasi oras ca sa ne putem vedea zilnic. Voi ati intalnit vreodata o persoana cu care sa simtiti ca aveti o legatura foarte puternica, chiar daca va despart sute de km? Eu cu Maka ne citim practic gandurile, stim cand una dintre noi este suparata sau cand ii se intampla ceva. Nu stiu daca i-am spus vreodata dar ea sigur stie ca prietenia ei este foarte importanta pt mine :)

Ei, gata cu sentimentalismele.. E cazul sa va prezint inca un moment muzical: este vorba despre Alyssa Bernal, o fata extrem de dulcica, talentata si care se pare ca a intalnit pestisorul de aur prin youtube, caci acum inregistreaza primul album, fiind semnata de o casa de discuri importanta. Ce parere aveti?

6 comentarii:

  1. LMA (intarziere)!!!
    Fie ca toate dorintele si visele sa ti se indeplineasca intrucat esti o persoana deosebita. Imi pare bine ca te-am descoperit prin intermediul internetului :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. salut sunt mihai sunt membru la campania spune nu drogurilor vreau ca sa ajuti si tu aceasta campanie daca vrei www.spunenudrogurilor.com este o campanie non profit si o sa oferim mult ajutor la cei care au nevoie lasa un comentariu daca sustii aceasta campanie sa te sustinem si noi multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. LA multi ani, multi multi si foarte fericiti. Sa ai parte numai de impliniri, de prieteni adevarati, succes cu trupa si stii tu, zile insorite :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!! Scuze de intarziere

    RăspundețiȘtergere
  5. Heeeey ! :)
    Îmi place mult cum cântă fata :D
    Am o întrebare :) Când o să apară videoclipul la piesa Spunem adio ? :)

    RăspundețiȘtergere