duminică, 1 noiembrie 2009

MJ - LOVE

Am fost la Michael Jackson - This is it si am plans. L-am vazut pe Michael asa cum nu mi-l inchipuiam: un copil prins in corpul unui adult. Un copil timid, cuminte, cu pretentii reduse, bine educat, genul de copil care foloseste servetul alb, se sterge la gura, zambeste frumos mamei si ii multumeste pt masa copioasa apoi intreaba daca are voie sa se uite la tv. A fost o secventa induiosatoare in care Michael se opreste din cantat si cu toata modestia din lume ii spune regizorului: "Simt ca am un pumn in ureche si nu simt muzica ( folosea o casca in care se aud muzica si vocea pt controlul mai bun al intensitatii vocale ). Eu sunt obisnuit sa aud muzica in tot ce ma inconjoara. Se poate va rog sa dati volumul mai incet in casca? Va rog? Multumesc si e totul cu dragoste. D-R-A-G-O-S-T-E"... Mi-am dat seama ca Michael nu putea intelege rautatea lumii, era convins ca dragostea poate vindeca orice, poate sparge orice bariera si poate face orice lucru ireversibil, reversibil. "Nu-i nimic, de aceea repetam." le spunea celor din band.. L-am vazut in acest film pe omul care ar trebui mentionat in biblie, dupa parerea mea. Michael se comporta ca un Iisus si cred cu tarie ca nu-i un pacat ce spun. Michael era definitia binelui si a puritatii. Nu sunt ipocrita, nu scriu despre el doar pt ca a murit. Scriu pentru ca filmul acesta m-a facut sa vad omul dintr-un artist pe care nu-l puteam atinge. Muzica lui m-a crescut insa acum am realizat exact mesajul. Ma doare adanc faptul ca lumea a indraznit sa-l blameze la un moment dat si astfel a ranit sufletul unui copil. Si sa nu uitam, all you need is love!

8 comentarii:

  1. nu am vazut inca filmul insa nu cred ca este corecta comparatia cu Iisus. ok,avea si parti bune..dar sa nu uitam de incidentele sale cu copii..

    RăspundețiȘtergere
  2. Amiga, ti-am citit entry-ul cu lacrimi in ochi. Si eu am fost ieri si l-am regasit pe Michael, cel pe care il stiam cu ani in urma. Tin sa-ti spun ca majoritatea plangeam in popcorn si nu ne-am ridicat pana nu s-a terminat genericul. Michael Jackson a fost de la inceput si mult dincolo de UCLA un vers infinit si trist de frumos despre puterea iubirii. Mostenirea lui nu se numara in numarul incredibil de vanzari, de stachete ridicate in industria muzica. El n-a lucrat intr-o industrie; s-a apropiat inconstient ca orice copil, de suflet. Mai bine zis, de sufletele noastre zbarcite. Ne-a unit pe toti, albi, negri, galbeni, urati, frumosi, bogati, saraci intr-un ghem de emotii, a sters toate prejudecatiile. Si aici nu gresesti cand il asociezi cu ceva sfant. Michael e cu siguranta ingerul lui Dumnezeu acum.
    Fiindca n-am stiut sa-i multumim pentru ca ne face fericiti, i-am dat faima, bani si dreptul de a-si apartine. Din usurinta cu care a risipit banii si faima, oamenii rai l-au considerat nebun si periculos. Li s-a parut suspect ca un om sa ramana cel mai bun pana la capat, s-au indoit, vraja s-a rupt.
    Singura consolare e speranta ca se afla intr-un loc mai bun. Sper ca macar acum s-a putut intoarce acolo unde si-a dorit toata viata: in copilaria in care niste oameni mari si rai ca niste pirati i-au rapit-o. Cortina a cazut, this is it. Doar Peter Pan zboara, pluteste, se lupta pentru o fregata fermecata, incarcata cu libertate.
    Si ca sa-l citez pe Razvan Exarhu, sper sa inteleaga odata ca un om ar trebui judecat in primul rand pentru bucuria care a adus-o in lume.
    Probabil voi reveni maine pe aici pentru ca ma intereseaza subiectul:) Te pup cu drag si in the end, thank u Michael for bringing a WORLD together.


    Alina ( Ploiesti)

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim, incidentele cu copii au fost doar niste facaturi! nu stiu pt. ce vorbesc unii daca habar n-au...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deja mi-e greata de cata prostie poate debita minte unui om....aia nu stiau cum sa il stoarca de bani iar tasu in prezent urla la toate emisiunile ca Micke valoreaza mai mult mort decat viu....STF Joe Jackson :D


    M.J.4 life :D


    "The don't care about us!!!"

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI!sa ai parte de tot ce iti doresti,sa fii fericita si iubita si nu in ultimul rand sa ai mult succes in cariera.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce te-ai despartit de mihai ?nu spuneai acum cateva posturi ca abia ti-ai dat seama ca-l iubesti?????

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.youtube.com/watch?v=RW8HUG9cOYE uite ce am gasit:) mi se pare atat de sincer si induiosator.

    This is it...cu asta, gata. S-a sfarsit viata unui artist si om incredibil insa care a avut grija sa ne lase tot ceea ce e magic si frumos pe lumea asta. A avut o viata si ne-a lasat o mostenire care au un loc bine meritat in istoria artei si a umanitatii. Un loc care nu-l va ocupa nimeni altcineva, niciodata. De aceea, tu nu gresesti cand spui ca ar trebui mentionat in Biblie...
    It's all with love. L.O.V.E. :) Make that change <3

    RăspundețiȘtergere