miercuri, 18 noiembrie 2009

Mi-e dor. Tie?

Mi-este dor de mirosul de scortisoara, in dimineata cu soare cand coboram din pat si-mi aruncam picioarele pe parchetul rece, alergam spre bucatarie si gaseam orez cu lapte. Mi-e dor de emotia din ajun, cand inchideam cu greu ochii sperand sa-l prin pe Mosu'. Mi-e dor de inocenta cu care lasam biscuiti si lapte la intrare. Mi-e dor de naturaletea cu care saream in brate la tata cand ajungea acasa. Mi-e dor de lacrimile sincere pe care le varsam cand ma certau ca am fost obraznica. Mi-e dor de budinca cu ciocolata, din caserolele albastre, facuta de mamaie, pusa pe frigider -"la racit". Mi-e dor de soarele din camera mea de pe vremuri. Mi-e dor de mirosul de trandafiri. Mi-e dor de trezitul la 5 dimineata pentru "plecatul-in-vacanta". Mi-e dor de dorul de casa. Mi-e dor de clasa a 10a... Mi-e dor de mine naiva.. Mi-e dor de visele pe care le aveam. Mi-e dor de mirosul fiecarui an, fiecarei amintiri pretioase. Mi-e dor de ziua in care m-am recunoscut in oglinda. Mi-e dor de leaganul din plastic legat de copacii batrani. Mi-e dor de mirosul parcului din Iasi. Mi-e dor de serile de vara din Iasi. Mi-e dor de mesajele pana dimineata. Mi-e dor de fluturi-in-stomac. Mi-e dor de voi, asa cum va stiam. Mi-e dor de lumea perfecta. Mi-e dor de mirosul de covrigi. Mi-e dor de ciocolata calda din zapada, de cartofii prajiti cu branza rasa. Mi-e dor de linistea din varful muntelui. Mi-e dor de miile de ganduri din frig. Mi-e dor de ploaia torentiala din statia de autobuz. Mi-e dor de cascadele de ras. Mi-e dor de privirea pe care o stiu atat de bine. Mi-e dor de planuri. Mi-e dor.

Tie de ce ti-e dor?


Pentru romaniticii incurabili, acest film este o binecuvantare. Am plans in sala de cinema! Sunt o sensibila :-)

Replici superbe din acest film:
"I was a big event!"
"I can't stay" - "I know!"
"It feels kinda magical"
"Will you marry me?" - "No!....I didn't mean that, just wanted to see how it sounds. of course I'll marry you"

8 comentarii:

  1. Scrii frumos si sincer.Nu as putea accepta daca nu ai face si tu parte din cei 100 de autori al 100 Ro.Trimite-mi o adresa de e-mail prin formularul din blog,si vei primi in maximum 4 ore o invitatie pentru a fi autor pe 100Ro.blogspot.com.Bafta,si te asteptam printre noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. :(,si mie-mi lipsesc multe in prezent,mi-e dor de perioada copilariei, cand fugeam cu lunile la tara cu surioara mea,cand ne urcam prin copaci,mancam gogosi cu struguri,stateam cu bunica langa pui si ne povestea cum au iesit din oua,mi-e dor de primul sarut si sincer nu-l voi uita vreodata(Cosmin il chema pe baiatul acela)era o seara calduroasa de iulie,mi-e dor de prima mea bicicleta si cate vanati am avut de la ea,de primul meu catel Jack :( pe care-l iubesc si-l voi iubii mereu,mi-e dor de prima mea invatatoare care m-a pedepsit ca am cazut cu fundul in cornuri si lapte:)),mi-e dor de bunicul care din "copil prost,tampit-o,mars acasa" nu ma scotea...eram o pacoste,mi-e dor de timpul petrecut cu vecinul meu, ne jucam cu masinute(da sunt fata si iubesc masinile de mica),mi-e dor de ceea ce am fost odata,copila inocenta...eu si in prezent stau si ma cert cu persona din oglinda,e proasta si trebuie dusa la 9.Asta e se mai intampla:D.Mi-e dor de prima mea "iubire" pentru un anume baiat,si azi cand il vad am o senzatie ciudata de la gat in jos....mi-e dor de primul meu brad de craciun care nu a incaput in sufragerie si i-au taiat varful:D....


    si mie-mi lipsesc multe...dar amintirea lor v-a dainuii vesnic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. "CATA DURERE IN SUFLET"....dar trebuie cateoadata sa ne "aruncam' kilogramele "in plus"!
    e BINE sa ne amintim de NOI ! Oare TU cand ai facut-o ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sincer , m-ai facut sa plang! asa de mult ne departam de lucrurile frumoase si adevarate din viata noasstra , incat, sorry, "de ce mai traim' ? si nu spum asta ca am lama,par in ochi si machiaj "pronuntat" ! LUME.ALO,"TREZITI-VA" sau ar pute fi prea tarziu!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUPER TRAIRE! SUPER FILM ! Cu toate ca unii critici de film spuneau ca nu e"chimie" intre personaje ! OARE ,trebuie sa fie atat de evident ! nu e suficient sa "transmita" ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne e DOR sa fim ADEVARATI ! si din pacate putini o mai fac ! NICI sa recunoasca asta n-ar face-o !PIERDEREA LOR ! Oricum, mi-ai facut un mare bine ca mi-ai dat senzatia lucrurilor adevarate intr-o lume atat de FAKE !

    RăspundețiȘtergere