duminică, 22 noiembrie 2009

Free fallin'

UPDATE: Haideti sa ajutam o fetita diagnosticata cu FORMATIUNE TUMORALA INFILTRATIVA BULBO-PROTUBERENTIALA. Trebuie sa stranga o suma mare de bani cat mai repede. Intrati aici http://dumitranioanaandreea.blogspot.com si donati oricat. Sa nu uitam ca suntem oameni!

Cineva drag mi-a spus candva sa fiu atenta ce aleg sa pierd si ce aleg sa castig, pentru ca nu putem avea totul.. Mi-a mai spus sa nu iubesc in zadar, sa stiu cand trebuie sa schimb culoarea frunzelor, cand sa schimb anotimpul. Am invatat ca uneori iarna ne ia pe neasteptate, chiar in momentul in care simtim ca soarele ne mangaie chipul. Credeam ca e primavara si ca bobocii infloresc insa de fapt au cazut frunzele si copacii au ramas dezveliti. Mi-a mai spus sa stau de o parte, sa fiu in siguranta. Asta ar insemna fericire? Si ce daca te julesti pe genunchi si iti curge sange? Se vindeca. Si ce daca iti pierzi talismanul norocos? Iti faci singur norocul. Si ce daca pici un examen? Il dai altadata. Si ce daca te doare? O sa treaca. Macar stii ca ai facut saltul mortal, ca ai fost curajos, ca ai avut incredere ca o sa cazi in picioare. Poti sa pierzi totul dar invata sa ai rabdare pentru ca ce pierzi azi ti se va restitui inzecit. Sunt ferm convinsa ca totul se intampla cu un scop.. De aceea avem 4 anotimpuri, totul este ciclic. Cu totii am avut o primavara frumoasa chiar daca acum dormim sub zapada grea si rece. Vor trece cateva luni de frig iar apoi treptat se va incalzi si zambilele vor raspandi mirosul meu preferat. Vom auzi fiecare un ciocanit in usa si vom deschide senini. Sau nu?

5 comentarii:

  1. Totul este ciclic, totul se repeta si vara sau primavara va fi mereu in fiecare an. Noi decidem doar cat vor dura aceste anotimpuri

    RăspundețiȘtergere
  2. indiferent de anotimp zambetul trebuie sa fie pe chipul tau...daca zambesti vei primi inapoi nu doar un zambet, ci zeci (ca atuci cand esti in masina si dansezi si razi, iar cei din statia de autobuz se amuza - pozitiv ori negativ nu conteaza, ei au zambit)...in acel moment, sufletul tau devine mai usor pentru ca macar tu ai facut pe cineva sa zambeasca, sa fie fericit...daca ii inveti pe altii ce este fericirea, atunci tu o vei cunoaste si o vei trai sub cele mai frumoase forme...so, prietena mea zambeste cand deschizi usa..."si sa ai si masa pusa" :)))))))))...you never know

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate...doar ca eu cad mereu in "poponet"...la naiba :D e greu sa te tii pe 2 picioare cand stai 3 ore pe patinuar ...believe me, soarele rasare dupa fiecare lacrima :D


    Am invatat si eu niste chestii....

    Si mai ai dreptate...ce pierzi acum e doar pentru moment...rasplata finala este satisfactia suprema...si finalul este departe de a se sfarsii :D

    Timpul vindeca tot,dar amintirile vor ramane :)

    Kisses'n'hugs

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei "gospodarii " spun : "Iarna cumperi car si vara sanie ! " Ce te faci insa cand zapada nu vine si nu gasesti cal la caruta" ...si nimeni nu apreciaza ca " le ai pe toate" !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Sore!! Am o mare rugaminte la tine!! As vrea sa te rog sa postezi pe blog poveste unei fetite care are tumoare la cap, si in max o saptamana trebuie sa se stranga 20.000-35.000 euro.
    georgiana.iordache03@yahoo.com acesta este adresa mea de mail, astept raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere