miercuri, 25 noiembrie 2009

Circ.

Grea e viata la circ. Te picteaza migalos pe fata, iti deseneaza un zambet cat al tuturor din sala, tii in mana baloane colorate, porti haine vesele si razi in hohote. Apoi cand pasesti in spatele arenei, apuci in viteza un servetel si iti stergi toata fericirea de pe fata, ce-ti ramane? Un suflet singur. De ce pictam totul in nuante pastelate, de ce dam forme rotunde obiectelor ascutite? A trecut o vesnicie de cand am invatat sa merg pe sarma. Multimea aclama iar eu trebuie sa merg drept, sa nu gresesc caci altfel ar putea fi ultimul pas. Copilul imbracat in salopeta tarcata din primul rand mananca cu pofta din vata de zahar si ranjeste cu ochii atintiti spre mine. Batrana din randul al 3lea isi freaca mainile cu frica... Tanarul spre care merge sarma nu-si dezlipeste ochii de pe picioarele mele. Imi cronometreaza fiecare pas, cred ca se imagineaza pe sine. Ti-e frica? Eu tremur. E ingrozitor de greu sa faci ceva ce pare usor. Viata la circ nu inseamna doar acadele si cercuri cu foc..
"You see the good choices
But you don't know their names
Cuz love isn't here...
I can't do this all by myself
Cuz all of these problems, they're all in your head
And I can't be somebody else
You took something perfect and painted in red"

3 comentarii:

  1. Ti-am zis eu ceva despre circ. Actorul sau cantaretul nu au dreptul sa nu fie la fel de buni de fiecare data atata timp cat ala de la circ, legat la ochi, care arunca seara de seara cutite la 1 milimetru de o femeie legata poate sa nu greseasca niciodata. :) Bafta la Iasi!

    RăspundețiȘtergere
  2. el ..de mai sus ..este chiar ..fostul tau "bendeac"?!:)...daca da ..tin sa cred ..ca orgoliile v`au despartit ..si ziarele `.:)!(desi ai declarat la capatos ca nu a fost asta ..)

    RăspundețiȘtergere
  3. tot eu sunt

    am descoperit o mel pe care n`o stiam ..
    Crazy win LIVE SESSION Spunem adio
    TAre rau!
    si ..mi`aduc aminte cand cantai la dolly .:)))
    te-am remarcat de atunci (eu fiind putin mai mare ca tine) ! Esti Frumoasa.:) te-am pupat

    RăspundețiȘtergere