miercuri, 11 noiembrie 2009

To Fashion?! YES SIR

Am primit mailuri, mesaje de la voi in care ma rugati sa scriu si despre moda, ce se poarta sau ce imi place. Pentru ca ati atins subiectul atat de drag mie, imediat am inceput sa fac research pt voi. Postul acesta este pentru ambele sexe, am sa va prezint doua tinute ( fata, baiat) pe gustul meu.
In perioada aceasta a anului, mi se pare foarte cool la un baiat sa fie cat mai simplist imbracat, dar cu piese de rezistenta pt vremea friguroasa, spre exemplu helanca. Stiu, strambati din nas, dar arata atat de bine combinata cu un palton sau cu o geaca de piele. Apoi, ma declar fana blugilor skinny si pentru baieti, nu neaparat mulati, insa stramti la nivelul gleznei. Cat despre incaltari, nu multi aveti curajul sa purtati ghete, insa pentru cei care sunt addicted to sneakers, propun adidasi din piele intoarsa, ceva diferit de clasicii superstaruri de vara. Asadar, let's take a look.

Paleta de culori pentru sezonul actual este de nuante terne, gri/alb/negru/bej/grena. Eu sunt fascinata de culori, asa ca nu pot sa nu adaug un strop de culoare in orice tinuta. Recunosc, curentul rock m-a cuprins si pe mine insa elementul cheie pentru un look deosebit este CURAJUL. Sunt absolut convinsa ca rascoliti dulapul, faceti combinatii care va multumesc si apoi vine intrebarea " Bai, dar ala care trece pe strada si se uita ciudat la mine... Ce ma fac cu el? Inseamna ca nu sunt misto imbracat". Fals. E adevarat ca multi oameni sunt incuiati la minte insa who cares?! Ne imbracam pentru noi, nu pentru altii. Asa ca imbraca-te dupa cum simti.

Ce e interesant la un baiat este sa-si arate masculinitatea. Hainele emana prin fiecare cusatura atitudine, stil si varsta. Mereu am admirat un baiat pe care sa-l zaresti intr-o incapere datorita stilului simplu, curat si plin de atitudine. Hainele din poza de mai sus sunt de la Burberry, dar acelasi gen de haine se gaseste la Zara!!! E atat de simplu sa faci combinatii la preturi mult mai cheap! Si va mai spun un secret: in orice magazin universal ( tip Unirea, din Bucuresti - cu fel de fel de magazine ) vei gasi piesele cheie pentru look-ul sezonului. Asadar, un baiat ar trebui sa aiba in dulap pt sezonul iarna 2009-2010 urmatoarele: un sacou cambrat, un palton, jeansi slim ( stramti la glezne), un fular gri/negru, manusi ( piele sau piele intoarsa ), tricouri simple ( fara desene, scrisuri .. ), o helanca fina ( sunt atat de masculine!!!) si un parfum ravasitor (DA, adoram sa simtim parfumul vostru! ) ! Hai, curaj la cumparaturi, investiti cu cap pentru ca e foarte usor!

Now, ladies...
Baietii spun ca e asa de simplu pentru o fata sa-si cumpere haine pentru ca 80% din magazinele din mall sunt exclusiv pt fete. Ceea ce este adevarat! :)) Pe mine ma ia durerea de cap de fiecare data cand intru in magazinele mele preferate pentru ca imi doresc atat de multe lucruri si imediat se leaga conexiuni in mintea mea pentru combinatii incat.. simt ca explodez. Asadar, am sa incerc sa ma limitez la o singura combinatie pe ziua de azi ( tinuta de zi! pentru cele de seara, alt post )

O prima varianta ar fi combinatia extrem de simpla dar atat de sexy - tricou alb+blugi

Cum spuneam, Atitudinea este totul!

Alta varianta ar fi culorile! Pentru asta este nevoie de mult curaj si e nevoie sa te reprezinte intr-adevar foarte tare.


Insa, daca e s-o luam dupa dictionarul de moda, pentru 2009-2010 trebuie sa avem in garderoba urmatoarele: tricouri alb/negru, blugi skinny a la MJ ( usor patati, prespalati ), manusi lungi din piele, geaca piele ( cu tinte ar fi perfect ), botine cu toc inaaaaalt, un sacou cu epoleti ( pentru curajoasele din voi ) si NEAPARAT cizme peste genunchi! Pentru zilele friguroase, un palton military ( cu butoni ) should do! Deci fetelor, fiti feminine cu un touch rock'n'roll!



Cu alte cuvinte, less is more si let's ROCK!

3 comentarii:

  1. Fetele din Gossip girl chiar sunt o dovada de stil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca mi-a placut foarte mult ce ai scris mai sus si ce sugestii ai dat cititorilor tai, vreau sa iti propun tie si celor care iti citesc blogul sa intra si pe blogul meu pentru a-si gasi cele mai frumoase accesorii!
    Nu trebuie uitat ca orice tinuta e mai vie si poate fi trasformata mult mai usor atunci cand ai accesoriile potrivite!
    Astazi am publicat o noua colectie cu accesorii pentru par, dar care pot si purtate in mult mai multe variante, numai sa ai curaj si incredere in tine!
    "Tres Jolie" By : Gabriela Popescu
    www.gabrielapopescu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Atitudinea conteaza cel mai mult iar stilul vestimentar chiar poate caracteriza un om. Poti sa ai bun-gust cu bani foarte putini - totul consta in cum le potrivesti.

    Te pup <3

    RăspundețiȘtergere