luni, 19 octombrie 2009

Weekend si muzica

Va scriu dupa un weekend extrem de obositor dar foarte foarte frumos. Vineri seara si-a serbat ziua Inna si ne-am strans cu mic cu mare sa-i cantam "La multi ani" pana pe la 5 dimineata. Am ajuns frumos acasa, mi-am facut bagajul cu ochii intredeschisi si la 12 am plecat spre gara. Destinatia - Brasov. Dupa aproximativ 4 ore cu intercity-ul ( 4 ore?!?!? Pe bilet scrie 2h 30 min ), ajung adormita in Brasov, cobor din tren cu greu si ma reped la primul taxi, care ma lasa in fata restaurantului Sergiana ( cel mai bun din Bv - trebuie sa mancati clatite brasovene ). Acolo incep incet-incet sa-mi revin, le aud pe fete glumind, povestind ( ele venisera cu o zi in urma), mancam.. totul excelent. Seara mergem la party Finlandia, ne canta Loredana ( senzational!!!) si ajungem in camera la 6 dimineata. Va dati seama, eram in forma dupa 2 nopti nedormite. Urmatoarea portie de somn a fost de 5 ore, a urmat o zi lenesa prin Brasov, mancarica, plimbarica pe ploaie. Iar la gara, iar in tren, iar 4 ore de drum dar macar de data asta ma astepta el, fapt care m-a facut sa uit de oboseala si nesomn. Ei bine, am dormit 12 ore si iata, sunt fresh. :)
Acum ca v-am facut rezumatul meu de weekend, e cazul sa va prezint un alt caz muzical senzational. Este vorba despre "an ONLINE band" - if people can do online dating, why can't we make an online band? - asta e motto-ul celor 3 cantareti. Pe scurt, 2 baieti si o fata din tari diferite, s-au intalnit pe youtube, s-au placut si au format trupa THE SHURES. Sunt extrem de talentati si datorita fanilor s-au intalnit pt prima oara acum o luna si de atunci posteaza clipuri din aceeasi camera. Va spuneam intr-un post anterior ca sunt youtube addicted si am ajuns la concluzia ca artistii de la noi nu posteaza nimic home-made. E pacat, asa ar ajunge mai usor la inimile ascultatorilor sceptici si cine stie, poate ar fi remarcati si afara. Noi spre exemplu, prin intermediul youtube-ului, avem fani din Mexic si Letonia. Va las sa ascultati un cover marca The SHURES. Va pup


PS: Voi ati facut ceva deosebit in weekend? Tell me about it

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu