marți, 6 octombrie 2009

Relaxat vs Exuberant

Ok, daca ieri povesteam despre cum trebuie sa fii relaxata intr-o relatie, azi vin cu o adaugare. Pana zilele trecute nu credeam o vorba din ce e in postul anterior.. insa discutii prelungite cu diversi amici de sex masculin m-au adus la concluzia asta. Ce-i drept, eu sunt o persoana spontana care merge pe principiul "Don't think, just do" in dragoste. Ma risc, imi place sa incerc lucruri noi, fac ce simt ca sa nu regret apoi ca n-am facut ceva... Insa e posibil sa dam peste oamenii care nu sunt la fel de spontani ca noi si sa ne ardem rau la corazon. De exemplu, citez dintr-un prieten: "Am patit un lucru foarte ciudat. Simteam un milion de lucruri si de dorinte pt o tipa insa mi-a oferit totul pe tava mult prea repede si m-am speriat. Am fugit"...Ce ziceti de asta? In conditiile in care amandoi isi doreau sa mearga, simteau ceva frumos insa nu s-au sincronizat. Da, ma gandesc ca toate se intampla dintr-un motiv.. Acum, sfatul meu e urmatorul: daca esti o persoana care se arunca cu capul inainte, infrunta valul si invata sa inoate din mers... fa absolut orice de pe lista de "don't"-macar vei stii ca ti-ai urmat feelingul. If not, fii relaxat. Pentru ca da... Atentie! A fi relaxat nu e tot una cu a nu-ti pasa, a nu te implica. Pur si simplu, nu-ti mai face griji. Dar eu fiind scorpion, mereu o sa-mi fac griji si o sa traiesc la maxim fiecare sentiment pentru ca altfel traiesc degeaba. :-)

22 de comentarii:

  1. Hmm...pai ma gandesc ca tipa, cea care i-a oferit acelui prieten totul pe tava, a actionat in urma unui impuls si s-a gandit sa faca tot de pe lista "don't" .Si atunci, s-a aruncat cu capul inainte si l-a speriat.Si a pierdut tot.Atunci,in contextul aceasta, ma gandesc daca e bine sa te arunci cu capul inainte

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi ce complicat e?... Dar se nimereste si persoana care sa aprecieze si sa guste din toata nebunia pe care o ai si atunci iese ceva frumos. De aceea suntem toti in cautari pana la the one. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti apreciem mai mult un lucru pe care nu-l primim de-a gata, pentru care luptam, pentru care ne zbatem. De mult ori lucrul pe care-l primim pe tava este mai valoros decat cel dupa care alergam, iar momentul in care ne dam seama de acest lucru e cel in care dispare tava... Asta e valabil in toate aspectele vietii, pentru ca firea noastra mai mult sau mai putin luptatoare ne ofera satisfactie maxima numai atunci cand razbim prin forte proprii. Exista si exceptii, dar sunt prea putine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Traind asa o sa ajungi la un punct in care o sa-ti dai seama ca nu ai trait deloc o dragoste adevarata...e un sfat prietenesc..ai grija:)

    RăspundețiȘtergere
  5. E mai frumos si mai intelept sa le traiesti decat sa le comentezi si analizezi.

    Ia incearca :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare trebuie sa invete din propriile greseli, fiecare acumuleaza propria experienta. A invata din greselile altuia nu echivaleaza cu a trai pentru sine. Anonimule, tu stii pentru ca esti patit, pentu ca probabil ai trecut deja prin asta, insa fiecare trebuie sa afle ceea ce zici tu ca trebuie stiut, la un moment dat. Intepeciunea se capata in timp, se acumuleaza in timp, iar in stadiul asta consider ca e destul de intelept sa ne marginim la comenatrii si analize. Toate la timpul lor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropo de patit si invatat... Asa e, daca nu o simti pe pielea ta nu vei avea capacitatea sa intelegi si sa apreciezi la adevarata valoare. E total gresit dar asa suntem noi construiti... Anonimule, crede-ma.. Toate ne riscam, traim cu intensitate insa la un moment dat ne intrebam "oare merita?"... Asta in cazurile in care nu simti ca ti se raspunde cu la fel de multa pasiune. Ce faci atunci?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mergi mai departe. Nu te poti astepta sa primesti ce vrei, pentru ca niciodata nu vei primi. Atunci cand vei avea impresia ca primesti, e doar imaginatia ta.

    De multe ori vei fi dezamagita, dar in fiecare relatie traiesti ceva unic si deosebit, fiecare merita. Fiecare clipa conteaza. Chiar daca suferi, chiar daca nu. Si suferinta nu e cum o credeti voi, nu va mai speriati de ea!

    Uite, va dau un sfat: feriti-va de primul impuls ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai te contrazici un pic. Zici ca fiecare clipa conteaza.. cum sa te feresti atunci de primul impuls? :) Si da, sunt de acord cu tine.. Mergi mai departe.. Daca esti multumit cu ce primesti, ramai. Daca nu, pleci.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si... nu ma feresc sa sufar. Am facut-o si sunt sigura ca o voi mai face. Dar daca nu suferi, nu iubesti. Si, normal, aleg sa iubesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu ma contrazic.

    Sa ma fac mai inteles si sigur intelegi:

    banuiesc ca, ai un "check list" cand vine vorba de baieti, nu? Ba da, il ai. Poate inconstient. Renunta la el. Primul impuls in situatii de genul asta de obicei este gresit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aici m-ai prins. Nu e un check list e mai mult... cateva lucruri care trebuie sa-mi placa. Dar nu sunt asa dificila cum ma crezi. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uneori dificil e frumos, acum...nu prea.

    Tu, Andra? Tot dificila esti? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu consider ca sunt dificila, nu am anumite lucruri care sa-mi placa sau pe care sa le caut. Eu cred ca iau pe fiecare asa cum este si de multe ori imi plac lucruri si persoane total opuse. Nu trebuie ca cineva sa intruneasca anumite conditii pentru a-mi placea, desi sunt constienta ca sunt mult mai atrasa de oamenii pe care nu reusesc sa-i inteleg:D

    Tu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma regasesc in ce spui, e un ideal frumos si sunt sigur ca reusesti sa ti-l atingi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu, ca suntem din acelasi aluat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Da draga, si tu :))

    Cu ce ne mai luminezi Sore?

    RăspundețiȘtergere
  18. Am pus acum un nou post... suflet deschis, ce sa mai :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Mda... E foarte greu sa fii scorpion, chiar si din punctul de vedere al unui baiat.

    RăspundețiȘtergere