miercuri, 7 octombrie 2009

Reactii in relatii

Acum un an eram plecata in vacanta fara prietenul meu de atunci, pentru ca ne cunoscusem cu putin timp in urma iar eu aveam platita excursia de prin mai. Ei bine.. intr-una din zile am primit in camera un bilet pe masa de toaleta "Abia astept sa te strang in brate...". Mi s-a parut un gest senzational, faptul ca el a facut efortul ca mesajul sa ajunga la mine. Evident, mi-ar fi putut spune asta printr-un simplu sms, dar unde era altfel stradania? Eram de 2 saptamani impreuna, gestul m-a impresionat insa sentimentele mele pt el nu erau fantastice.. Acum insa tare as vrea sa stiu ce e in sufletul unui om indragostit care primeste o astfel de atentie ... Un foc de artificii, ceva :-)
Un alt gest superb... Prietenul meu mi-a lasat sub stergatorul de pe parbriz un biletel. Mi s-a umplut inima de fericire si toata ziua am avut licurici in privire... Ar fi superb daca voi, baietii, nu v-ati opri din gesturi minunate si dupa ce aveti siguranta ca fata va iubeste. Gesturile de genul asta ar trebui sa fie si in prima zi dar si dupa 10 ani.. Evident, naturale, nu copiate din vreun Cosmopolitan/Elle/Femeia. Pentru ca noi, va garantez, nu ne gandim decat cum sa va surprindem, cum sa va fim in gand mereu.. Am impresia, confirmata de altfel de prieteni, ca un baiat se aprinde relativ usor insa e nevoie de maiestrie sa fie prins for good (Da, toti se tem de commitment...). Pentru ca filmul e cam asa: sunt amandoi innebuniti unul dupa celalalt, ea se prinde ca el e sincer si devine un pic mai relaxata. El intra la banuieli "gata smecheria? are pe altcineva" .. se cearta. Stupid ati zice. Dar se intampla si inca des. Si atunci cand are loc o astfel de intamplare, se fac doua tabere. Fete dezbat subiectul si nu inteleg cum de el vede one way.. Iar ei sunt pur si simplu de neinduplecat. "Nu frate, n-a stiut cum sa se poarte, asta e, la revedere". Cand vom ajunge dragilor la un consens?! Ce scriu eu aici nu-s baliverne, eu le-am trait.. Chiar sunt curioasa cum priviti voi problema, voi cum ati patit-o.. Sunt convinsa ca nu exista sintagma "baietii sunt asa". Toti suntem diferiti dar e cert ca noi fetele suntem defecte genetic :)) Abia astept Anonimule sa ne impartasesti aici experienta ta... poate cu un ton mai putin superior :) Let's learn!

Ps: DE CE VA TEMETI DE COMMITMENT?!

16 comentarii:

  1. Ca sunt pe fuga iti zic doar atat:

    prietenele tale nu au ce cauta in relatia ta. nu e un sfat misogin si s-ar putea sa ma asasineze anonimele :) ca spun asta. sunt excelente la sfaturi, la pareri, dar nu te lasa influentata de ce isi doresc prietenele tale. ele au visul lor, tu ai visul tau. asta pentru ca nu imi place deloc cand aud termenul "tabere" intr-o relatie!

    PS: vad ca lucrurile devin serioase, asa ca am decis sa ies din anonimat

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Esti simpatic. Noi ne varsam amarul una alteia insa evident, alegerile le facem doar dupa cum simtim. Pana la urma.... o relatie = 2 persoane

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ce povestesti sore...pentru ca ma cam regasesc:)
    Hmm....nu cred ca prietenele nu au ce cauta intr-o relatie.Sfatul lor e bun, macar sa-l asculti, sa mai auzi o alta parere, chiar daca nu-l urmezi.Eu, de exemplu, am un cerc de prietene in care toate suntem foarte diferite dar ne complectam perfect.Mereu avem alte pareri si fiecare are alta viziune asupra unei probleme.Si e bine!Poate e curios cum ne intelegem atat de bine, daca suntem atat de diferite, dar avem in comun multe principii si avem nevoie una de alta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ce spui. Si la mine functioneaza la fel. Eu sunt visatoarea, alta este un pic mai rationala iar cealalta taie si spinteca. :)) Contrastele se atrag, se stie deja. :) Cred ca fara prieteni si fara sa primim un sfat, indiferent daca il urmam sau nu, ne-ar fi inima mult mai grea... Si am lua deciziile mult mai greu si poate mult mai gresit.

    RăspundețiȘtergere
  5. dar mult succes pe viitor =))) atat am avut de zis :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce analize obiective... cati ai domnule de esti asa de cunoscatoare? sa nu zici ca ti-e cunoasterea un degetar pe-o mana invatata a coase cele mai filigranice modele...

    RăspundețiȘtergere
  7. Gigi, daca intrebarea mi-era adresata.. Nu sunt cunoscatoare, insa fiind atenta, observand si traind alaturi de oameni dragi mie, m-am lovit de anumite lucruri si nu am putut ramane indiferenta. Si normal, toate se adauga experientei proprii. Cunoasterea mi-e mai degraba schimbator de viteze pe o masina sport. Si am 20 de ani. ( ii voi implini peste 3 sapt, ura.)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah cat sirop....lucurici auzi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Citesc cu zambetul pe buze ce postezi,dar stim amandoi cat esti de ipocrita :).Nu dezvolt discutia pentru ca foarte probabil nu ar mai aparea comm ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  10. IPOCRÍT, -Ă, ipocriti, -te, adj., s.m. f. 1. Adj., s.m. si f. (Persoană) care se arată altfel de cum este; (om) prefăcut, fătarnic. 2. Adj. (Despre manifestările oamenilor, fizionomie etc.) Care trădează, arată ipocrizie. – Din fr. hypocrite.

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti si ironic acum. Eu nu ma pot preface, nu-s o buna actrita. Sunt o persoana sincera si directa. Daca asta e parerea ta, nu pot decat sa sper ca ti-o vei schimba.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ipocrita? "dar eu nu ma pot preface.." Este un exemplu foarte bun ;). Hai ca esti simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma amuza destul de mult ce citesc p-aici. Oare tu chiar apreciezi acele gesturi marunte facute de prietenul tau? Daca prietenul tau va face o greseala care, in opinia ta, este foarte grava, cu siguranta se vor sterge toate cele o suta de gesturi marunte. Sa fim seriosi. Problema femeii este ca are conceptii sau prietene cu conceptii... Nu sunt misogin, este valabila si viceversa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti citesc blogul de ceva vreme si mi se pare interesant felul in care scri si cred ca esti adepta comunicarii,ceea ce evident este foarte bine.
    Va admir atat pe tine cat si pe Mihai,si sper ca intr-o zi sa reusesc si eu sa-mi ating visul,urmand o cariera in televiziune.

    P.S:Mi-as dori mult sa te cunosc,si La multi ani pt 3 oct parca,[asa citisem,cred:D]...Sa fii fericita la cei 20 de ani!!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Scuze...3 noiembrie.Sper sa postezi ambele comentarii si sa nu le stergi.

    RăspundețiȘtergere