miercuri, 21 octombrie 2009

Nu ne-am nascut in locul potrivit

E greu cand pierzi controlul. E si mai greu cand te aflii in prapastie si nu stii ce sa faci mai intai. Te cuprinde panica, primul instinct e sa tipi, o faci insa iti dai seama ca nu te aude nimeni. Cauti cu ochi disperati o solutie, o mana de care sa te prinzi. Si cum n-o gasesti, realizezi ca numai tu te poti ajuta prin calm si ratiune. Deschizi cu greu usa ruginita, care scartie cu un sunet asurzitor, iti tragi picioarele obosite si tremurande afara iar cu ambele maini te impingi in scaun. Te-ai ridicat, ai iesit. Acum ai un deal de urcat inapoi pe sosea. Bafta!

4 comentarii:

  1. dar oare stii sa apreciezi cum e acolo sus "pe sosea" daca nu ai vazut cum e in fundul prapastiei ?
    si mai e vorba aia pe care toti o zic,dar putini stau sa o inteleaga: fiecare sut in fund e un pas inainte. deci tot raul spre bine :) Bafta tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cam trist postul asta .te a suparat cumva bendeac ,k ii rup eu picioarele!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna sore..as vrea sa te intreb daca este adevarat ca te-ai despartit de mihai bendeac..daca este o despartire definitiva sau doar o neintelegere. asta reiese din ceea ce a scris de curand pe blogul sau.sper sa imi raspunzi si imi cer scuze daca te-a deranjat cu ceva intrebarea mea. multumesc

    RăspundețiȘtergere