luni, 12 octombrie 2009

I heart MUSIC

Muzica este, efectiv, viata mea! Nu mi-am dorit niciodata sa fac altceva si categoric asta voi face mereu! Si pentru ca sunt atat de pasionata de muzica si sunt la curent cu tot ce misca, mi-am dezvoltat un obicei sa verific pe youtube toate concursurile de gen ( American Idol, the X Factor, Britain's got Talent, America's got talent etc). Ei bine.. de cateva saptamani, the X Factor, cel mai mare concurs de muzica din UK, a ajuns la al 6-lea sezon iar eu, evident, il devorez! Dintre toti concurentii, m-am indragostit de Danyl Johnson, pe care vi l-am aratat 2 posturi mai jos si de Rachel Adedeji, care desi seamana izbitor cu Rihanna, are un stil personal si captivant. M-ar interesa parerea voastra, atat despre showul lor, prezenta pe scena si melodiile alese cat si despre cum ati vedea un show misto la noi. Sper sa vedeti pe viitor unul din showurile Crazy Win, pentru ca muncim din greu la un concept cu care speram sa cucerim. Chiar daca pentru moment nu putem aparea peste tot cu band-ul, sa fie totul 100% live, concertele noastre sunt live in ceea ce priveste vocea... Apropo, abia astept sa iasa noul single. Va pup pe toti si astept comentarii!

PS: Asta este live-show-ul lui Rachel. Ce parere aveti?

PSS: M-am gandit sa va pun si un clip personal, pentru ca probabil nu multi ma cunoasteti. Cum vi se pare?

18 comentarii:

  1. ne poti spune care va fi urmatorul single? daca v-ati hotarat?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place posterul cu Heath din spate

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am vazut de mai multe ori pe you tube, ai o voce buna,cel mai mult imi place cum canti - Pink- who knew.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.canti super
    2. de ce iti acoperi alunita de pe obrazul drept?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Sore.vreau sa iti zic k si eu sunt o mare fana a concursurilor kre le-ai enumerat mai sus.aici se vede cel mai bine diferenta intre megastarul de la noi si ei.(no comm).Ai o voce f buna,chiar pot sa zic k ai cantat mai bine k rihanna.Te admir f mult si de kte ori knd ascult piesa beautifull lover uit de orice suparare si ma face sa ma simt mai plina de viata.Ma bucur k de acum te pot urmari pe acest blog si pot afla mai multe despre tine.Te pup si iti urez sucess in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Apropo iti sta f bine cu noua tunsoare.pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc mult! Despre noul single, intr-un viitor post. Ma bucur ca muzica are un efect pozitiv asupra voastra :)

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=T_YqIaSmfus&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=aFb76PNP_2o&feature=related ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce tari sunt tipele !!!! Mersi de linkuri.
    @Anonim : nu am alunita.
    @liviu: Mersi frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie personal nu-mi place cum canti,totul suna infundat,iar vocea nu are nimic deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place foarte mult cum canti..urmaresc mereu ce postezi pe youtube si ma surprinzi de fiecare data.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. da.. nu ai o voce spectaculoasa. cel putin la melodia asta nu surprinzi cu nimic. dar merge.. si esti tanara, poti sa mai lucrezi la ea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Tocmai am terminat de vazut show-ul cu nr.4 de la X Factor si sunt extrem de "pissed off" ca au dat-o pe Rachel afara!!! Mor de ciuda:(( Dupa parerea mea,era cea mai talentata din concurs, avea ceva aparte si in glas si in prezenta scenica. Il urasc pe Simon ca stie numai sa ii laude pe ai lui si la restul intotdeauna gaseste ceva de comentat, niciodata nu e bine. Daca nu era el sa decida ca e "dead lock", nu se ajungea aici. Offf.... chiar mi-e ciuda. Si stiu ca tu ma intelegi, de aceea imi permit sa iti scriu tie toatea astea, stiind ca urmaresti si tu cu mare interes acest concurs:P Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  15. f tare. sa mai postezi astfel de coveruri

    RăspundețiȘtergere