duminică, 11 octombrie 2009

In puii mei..

Si...in puii mei, si-a lansat Mihai show-ul. Per total, un show frumos, glume inteligente, atacuri dure dar necesare. Personal, am simtit lipsa scenetelor cu personaje de sex feminin (doar cu ele), mi s-a parut un pic prea multa politica si mi s-a facut dor de musicalurile specifice lui Mihai. Dar pentru un prim episod, eu zic ca s-a descurcat foarte bine, personajele interpretate de el au avut savoare, noii actori au potential ( mai ales cele doua fete - Alice si Adela ), Monica si-a interpretat fantastic rolurile. In privinta lui Buzdugan, am oarecare retineri, astept sa vad cu ce ne poate surprinde ( pe langa rolul de baba, arhicunoscut).. Prietenul Margica, cameleonic, placut, to believe in. Decorul general, chiar daca are iz de Divertis, a fost placut modernizat de scena si de arcade. Totusi, un pic mai multa culoare, chit ca dorinta e sa bata inspre Jay Leno. Copilita Madalina are o voce senzationala, dar mi s-a parut ca a fost filmata mult prea mult la fatza, era prea machiata iar forma fetei nu se incadreaza prea bine intr-un Prim Plan. Insa, talentata si cu prezenta scenica. Bravo! Ce-ar mai fi? Ah.. stilul de filmare, mi-ar placea sa fie un pic mai agresiv, mai dinamic.. Sa creeze densitate cadrului. Deci, parerea finala, mi-a placut, abia astept sa vad ce urmeaza!

Voi ce parere aveti? Ce v-a placut si ce nu v-a placut?

10 comentarii:

  1. Ma asteptam sa fie un show mult mai bun,a avut cateva parti bune rau : musicalu cu chilian(aici textu a fost foarte bun si vocea semana extraordinar de bn),moartea bunului simt..ceva original,sceneta cu inspectia la ora (asta o fost cea mai amuzanta)
    si acum despre actori:
    Bendeac a facut tot showul!!!!
    "BOC"si cu Daiana mi se pare ca nu au nici un farmec...sa vedem pe viitor!!!!
    Monica si-a jucat bn rolurile si a si cantat la greu!!!
    Madalina a fost super...nici nu credeam ca exista asa voce la varsta ei!!!!!!
    Ceilalti....pot spune ca ma asteptam la mai mult din partea lor.
    Nu pot spune ca mi-a placut in mod special, dar sunt sigura ca in editiile urmatoare voi vedea ceva mai bun!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. inainte imi placea mondenii,credeam ca imi place doar pt Bendeac,dar se pare ca imi placea chimia dintre actori,tot
    acum,credeam ca o sa-mi placa"in puii mei":)),dar nu,e o combinatie proasta intre mondenii si divertis,momentan prefer divertis de pe pro tv
    cred ca a facut o mare greseala Bendeac,dar cine sunt eu sa judec?
    o sa urmaresc si ce-a de-a doua editie,sa ma lamuresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Bendeac e foarte talentat,dar show-ul e departe de ce cred ca vrea el...oricum a fost prima filmare deci trebuie sa mai vedem..

    RăspundețiȘtergere
  4. showul putea fi mai bun. mihai e foarte bun actor si cred ca are si inspiratie pt anumite momente (gen chilian), dar e clar ca nu poate face singur un spectacol. trebuie sa isi faca o echipa mai buna, incepand de la scenografi (folosirea decorului Divertis mi se pare cea mai proasta idee posibila) si terminand cu textierii si actorii. Mi-a placut fetita care a cantat, dar era machiata cam prea tare... Eu zic ca se poate mai bine. Hai Mihai, curaj!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca esti praf,marele critic de arta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place de Buzdu, il admir si-l respect. Postul meu a fost interpretat gresit de catre ziar..

    RăspundețiȘtergere
  7. citind postarea mi-am dat seama ca exista o arta a scrisului despre evenimente culturale,o arta pe care nu o cunosti

    RăspundețiȘtergere
  8. si-a facut sore blog ! si discuta lucruri foarte inteligente alaturi de multi ...plictisiti ! si super noutate...shoc...s-a despartit de bendeac ! cred ca stirea asta va tine de cald detinutilor de la codlea ! sore....ha, ha, ha !

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnisoara, n-as vrea sa mi-o luati in nume de rau, dar tin neaparat sa va informez ca sunteti cam varza. Cat despre Bendeac, cu tot respectul, n-aveati fata de el. Pa-pa. Numai bine.
    Ah ! Un mic P.S. :D imi place comentariul anterior.

    RăspundețiȘtergere