joi, 8 octombrie 2009

Ea vs El

Tocmai am primit un mail senzational. Deci, cum spuneam, COMUNICATI!
O seara banala. El si ea se uita la televizor.

Ce gandeste el:
"Bine ca mi-au facut semnalizarea, ca ma oprea dracu' politia si-mi lua talonul.
Zicea ca mi-a strans si franele, placutele sunt noi, cu frana nu mai am probleme anu' asta.
Cutia e rezolvata, mi-a ridicat masca, nu mai are joc deloc pe spate.
Mai tre' sa-i dau doua milioane, sa-mi schimbe cauciucurile pe fata, ca n-are rost sa-i reglez unghiul pana nu schimb cauciucurile. Dupa ce le fac si p-astea, nu mai bag nici un ban in ea".


Ce gandeste ea, in timpul asta:
"Nu scoate o vorba. Cred ca e nefericit cu mine.
Oare relatia noastra chiar merge sau ma amagesc singura?
O sa ne luam?
O sa avem copii?
De copii nu zice nimic, de cate ori aduc vorba ori nu raspunde, ori schimba repede subiectul. Pana la un punct l-am inteles, dar mai departe...".

Ce gandeste el in continuare:
"Bine-ar fi sa ramana Mihaita Plesan la Craiova , ca altfel nu stiu cum scapam de retrogradare.
A venit si Papi, deci e bine. Numa' sa nu se-apuce iar de trantit meciuri.
Oricum, suntem subtiri, in loc sa-l aduca inapoi pe Gane l-au adus pe petarda aia de la Dinamo. Nici Rada n-a mai venit.
Timisoara si-a facut trupa, la Otelul baga indianu' bani, am ramas noi, Iasiu' si Brasovu' ciuca batailor. Poate, totusi, cade Bacau ' si scapam".

Ce gandeste ea, in timpul asta:
"E incruntat, nimic nu-i place.
Oare sunt prea grasa?
Tot imi zice sa ma duc la sala. O sa ma duc! Da' cand sa mai am timp si de sala?
Am vazut eu cum i se scurg ochii dupa toate scobitorile, toate proastele.
Daca ma iubeste, sa ma ia asa cum sunt.
Ce, eu i-am zis ceva ca are burta? El de ce nu merge la sala, ca are timp mai mult ca mine?".

Ce gandeste el mai departe:
"I-am facut ca la balamuc. Mare bulan am avut, io cu careu, sa-l prind pe fraierul ala de Bogdan cu full de asi. Credea ca merg la cacialma si-a cerut ca bou'. Il duc odata cu masina acasa si-i arat: "Ba, vezi cauciucul ala de pe dreapta? Mi l-a dat un fraier care avea full de asi".

Ce gandeste ea:
"E clar ca asa nu mai poate continua. Trebuie sa discutam".

A doua zi dimineata.
El: "Ce faci, iubito?".
Ea, seaca: "Bine".
El: "Ai ceva?".
Ea: "N-am nimic".
El: "Ba ai".
Ea: "Da, am. Relatia noastra nu merge".
El ramane perplex.
Ea, in gandul ei: "Deci, aveam dreptate!".

17 comentarii:

  1. salut...
    Imi place foarte mult formatia Crazy Win si as vrea daca se poate sa scri si un post despre cum te intelegi cu colegii tai si niste intamplari haioase pe care le-ati avut.
    Cat despre LOVE m-ai omorat.....numa posturi cu drogoste,iubire si relatii....se vede ca esti fericita !!!!
    BLOGU FOARTE FAIN, de acuma cred ca va fi pe lista blogurilor pe care le citesc aproape zilnic.
    TE PUP!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. E penibil sa crezi ca asta gandesc barbatii..e si mai penibil sa spui ca asa gandesc femeile. Pe bune acum,maturizeaza-te!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Anonimule.....nu stiu ce sex ai dar 2 variante:
    Daca esti barbat, as vrea sincer sa raspunzi de cate ori ti-ai neglijat prietena din cauza masinii sau a unui meci de fotbal?????
    In cazul in care esti femeie, nu cred ca niciodata nu te-ai intrebat ce gandeste despre tine partenerul tau,pt ca astea-s femeile mereu se intreaba, mereu se streseaza ca sa arate bine pt iubitii lor,iar ei le neglijeaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Claudia...de ce esti frustrata?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, gata, nu va certati. Anonim, nu spun ca asta gandesc.. este un mail amuzant si chiar se intampla fazele astea. Bine, situatia e dusa la extrem in mail.. Dar de ce nu spui tu cum sta de fapt treaba?
    @Claudia: sigur, o sa scriu despre baieti... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru ca tu ai avut parte numai de tampiti in relatiile tale asta nu inseamna ca toti barbatii isi neglijeaza iubitele din cazua masinii sau a unui meci de fotbal...Sunt barbat,apropo de intrebarea ta si niciodata nu mi-am neglijat prietena din cauza unui fier sau a unor ratati care isi bat joc de sport. Eu admir femeia din foarte multe puncte de vedere,dar nu poti sa spui ca femeia se gandeste la ce e mai bine pentru iubitii lor. Sa fim seriosi...Sunt de parere ca barbatii si femeile sunt la fel cand vine de relatii,doar ca unele sunt curve,iar altii nenorociti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma foarte grabesc si omit lucruri esentiale. :) am spus mai sus " Eu admir femeia din foarte multe puncte de vedere,dar nu poti sa spui ca femeia se gandeste la ce e mai bine pentru iubitii lor. Sa fim seriosi" E normal ca se gandesc dar in aceeasi masura o fac si barbatii..crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  8. Una peste alta ajungem la un consens. :) Eu am avut prieteni senzationali, nu am dat peste problema din mailul postat.. dar repet, unele posturi sunt concluzii ale experientelor unor prieteni. Daca nu ti-ai neglijat prietena, ai ascultat-o cand a avut nevoie sa se descarce si ai facut-o cu tot sufletul, nu doar s-o lasi sa vorbeasca... Esti de apreciat! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu am probleme cu nimeni. Spun doar ca asa cum exista femei senzationale exista si barbati senzationali...Nu poti spune ca barbatii se gandesc numai la masini si fotbal..e o aberatie.
    Tot timpul am ascultat ce a avut pe suflet iubita mea si tot timpul am vrut sa ii fie bine...culmea ea nu a apreciat :) . Singurul lucru pe care poti sa-l faci e sa iti dai seama ca viata merge inainte...Si merge numai cu zambetul pe buze...

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim, cred ca devenim prieteni :)) Bai, eu cred ca totul se intampla dintr-un motiv si trebuie sa fim fericiti ca o perioada ne-a fost bine si sa invatam sa o luam din loc cu optimism. Destinul e destin, dar ti-l faci cu mana ta pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  11. in primul rand schimba-ti ora de la posturi Sore:) . Asa e,cum ai spus mai sus si anume ca totul se intampla dintr-un motiv.Acum stau si ma gandesc cum am dat peste blogul tau ?!? Prieteni putem sa devenim ba chiar te-as invita la o cafea,numai ca nu stiu cand pleaca primul avion spre Barcelona :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Care e povestea ta? ceva te-a indemnat sa iti impartasesti gandurile si parereile pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hm..ti-ai pierdut romantismul?!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am sa va spun povestea mea intr-un post viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  15. mai bine nu faceai pubblic blogul,sincer..sper ca intelegi singura la ce ma refer

    RăspundețiȘtergere