marți, 27 octombrie 2009

Do you remember the time...?

Sunt fericita ca am avut ocazia sa cresc inconjurata de o frumoasa perioada muzicala. Mi-aduc aminte ca mergeam la prietena mea Claudia, dadeam drumul la casetofonul din camera ei ( avea paturi suprapuse iar eu eram fascinata de ele ) si ascultam Backstreet Boys. Ea era cea mai mare fana, avea camera impanzita de postere cu Nick si intre noi mereu existau certuri in care eu sustineam ca Brian e mult mai tare. :-)
Apoi a urmat melodia "Ploaia" cantata de Papa Jr si Moni-k. Doamne... atunci descoperise Claudia cum sa foloseasca ultra-performantul casetofon ca sa ne inregistram. Eram in sufrageria parintilor ei, sora ei Anda era in bucatarie cu iubitul, iar noi cantam. Eu eram Moni-k, Claudia era Papa Jr. A fost prima oara cand am atins o nota inalta ( la sfarsitul melodiei, Moni-k face un hi-hi-hi Traistariu-like), si n-am s-o uit pe Anda cum a intrat val-vartej in camera spunand: "Sorina, tu ai cantat asa?". Atunci mi-am dat seama ca poate ar trebui sa continui sa cant. Apropo, ma numesc Sorina daca nu stiati. Si Catalina, dar nu am folosit niciodata prenumele asta, n-am simtit ca ma reprezinta.
O perioada ce banuiesc ca v-a atins pe multi dintre voi este perioada Andre. Vecina mea Bianca e cea care mi-a daruit prima caseta Andre, luata din Obor ( oferta speciala, 2 la pret de 1 ) si mi-a introdus microbul de trupa in sange. La vreo 3 ani s-a nascut trupa Dolly ("Hei tarzan, tarzan, tarzan"), o perioada superba.. Copilaria mea s-a impartit intre jucatul cu papusile si cantatul cu papusile ( Doll(y) ).. N-as schimba absolut nimic din trecut, pentru ca ceea ce fac acum este ce doresc sa fructific in continuare. Si sa va spun un secret: mama, in timpul sarcinii, mi-a pus sa ascult Vivaldi pe repeat.. Drept dovada, cant la pian. Mai multe istorisiri in capitolul urmator. Va pup.

9 comentarii:

  1. Ca sa incep cu un inceput, deoarece orice inceput trebuie sa inceapa de undeva...as incepe prin a spune ca Sore din nou-lansata trupa Crazy Win, pe langa faptul ca este printre vocile feminine de varf ale Romaniei din acest moment este si o colega, prietena si fata extraordinara...e prima oara cand scriu aici si probabil s-a suparat ca nu am facut-o pana acum dar am asteptat momentul porivit pt a face asta...si iata-l...intradevar, din ce a spus putin mai sus in post trag concluzia ca viata noastra muzicala a fost foarte influentata de muzica anilor copilariilor noastre...exemple gasiti mai sus...dar vreau sa spun ca probabil fara aceasta muzica, astazi, trupa Crazy Win nu v-ar mai fi incantat urechile cu "Beautiful Loverul" lor facand altii copii la randul lor sa-si doreasca sa cante...si poate Sore & Co ramaneau in "sufrageria Claudiei" cu casetefonul lor...oricum multumim mult celor care ne-au deschis drumul si multumim si mai mult celor care ne ajuta sa ni-l continuam...va pupam si va iubim Crazy Winners Fans...Crazy Nony Win

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:)
    Iti citesc blogul de ceva timp dar ca si alte bloguri pe care le citesc, nu dau comentarii.
    Inca nu stiu de ce dau acum :)), dar apropo de subiectul pe care l-ai atins, si eu am crescut cu melodiile celor de atunci (Andre, Genius, Ro-mania, 3SE, AnimalX etc). Mai toti din perioada aia aveau camera impanzita cu postere :)
    Frumoasa perioada si frumoasa muzica.
    Pacat ca acum rar mai gasesti solisti de valoare.
    Eu iti doresc succes in continuare:)
    Si sper sa mai indraznesc sa comentez:))

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi placeau 3SE si apoi Destiny's Childs si apoi am avansat la Maroon 5 si Robbie Williams
    Si eu am avut o tentativa de cantat destul de penibila :)))
    Tin minte ca eram in cls a 10-a si aveam cativa colegi care cantau la chitara si ne-am strans pe o straduta din centrul orasului si am inceput sa cantam o piesa a lui Elvis. Lumea se strangea,cred ca au fost vreo 15 persoane care ne-au facut audienta :)).A fost una dintre cele mai amuzante intamplari din liceu :)),unde mai pui ca ne-am ales si cu cv maruntis.

    RăspundețiȘtergere
  4. fara discutie melodia ploaia mi-a marcat copilaria:)).o mai ascult si acum cu aceeasi placere.te pup :*:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar acum ascult melodia voastra la radio...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cate amintiri :)
    Iti mai amintesti cand erai fana Nataliei Oreiro?Si cand ne "integistram"(adica tu cantai si eu taceam de rusine:)))? Ahh...si compuneam piese...:) astept cu nerabdare sa ne mai povestesti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt interpreti care nici nu-i mai recunoastem acum, nici n-am mai auzit de ei de atata timp...dar care au piese care raman acolo, undeva in sufletul nostru si care ne fac sa zambim de fiecare data cand ii reauzim...:)
    Ptr.Nony-Cu drag din Galati, de la o colaga cu mult mai mare decat tine, de la liceul de arta:)-sectia pictura :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi :) Sore chiar sper sa iti placa si sa le placa si la colegi tai si la multi alti oameni acest remix ce l-am facut la melodia voastra de debut :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Af6c5s0s8QA

    Crazy Win Beautiful lover The Shifters Ctr Alt Delete Remix

    Multumesc in caz ca ai asculta remixul si in caz ca doresti sa il sterg/Doriti sa sterg remixu de pe youtube dami/datimi un mesaj pe youtube si nu va mai fi

    RăspundețiȘtergere
  9. bv sore.. tot asa.. eu baiat.. am ascultat dolly.. :))) si inca mai am .. melodia tarzan tarzan :)))) ce timpuri.. exact cum zici tu .. timpul trece foarte repede dar ramanem cu amintiri frumaosa pentru unii sau mai putin frumoase pentru altii.. mult succes in continuare.. Esti o super talentata..Freddy din constanta jungle ;)

    RăspundețiȘtergere