joi, 8 octombrie 2009

DA

Vine un moment in care indiferent ce spui, pe chipul tau se citeste "DA, te iubesc!". Poti sa te incrunti, un ochi iti zambeste, poti sa fii serios, dar buzele te dau de gol... Poti sa incerci sa te ascunzi dar nu vei reusi niciodata, pentru ca atunci cand iubesti emani o vibratie usor de depistat. Cel mai important intr-o relatie este sa stii sa comunici... Comunicand, ierti. Ierti iubind. Chiar daca majoritatea nu vrea (e acordul corect, nu va luati de mine) sa lase loc si de compromisuri, e important sa ne dam seama cand trebuie sa lasam garda jos. Imaginati-va un singur lucru: sa pierzi o dragoste ca-n povesti din orgoliu. Toti facem greseli, tine de iubire si de calitatea ei daca aceste greseli sunt reparabile. Le-am spus-o tuturor prietenilor: fratilor, luati-va de mana, faceti tot ce va trece prin cap, iubiti-va, nu regretati. Nu fiti extrem de orgoliosi.. Iubirea inseamna sa-l lasi pe cel de langa tine sa te cunoasca si dincolo de scutul de protectie. Te iubeste si il/o iubesti. Relatia ideala e compusa din prietenie, pasiune, intelegere, rabdare si planuri comune..... Sper ca voi, cei care cititi, sa fi trait macar o data senzatia ca "da, eu chiar le am". Si eu. Ghici ce:... DA, te iubesc!

7 comentarii:

  1. Felicitari!!!
    Ma bucur ca esti atat de puternica incat sa poti iubi, indiferent de trecut.

    Bravo!! Speram sa fie asa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acordul e corect, dar cu cacofonia din imediata vecinatate ce facem?

    RăspundețiȘtergere
  3. am modificat:)
    @Patience: Merci mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum,pt ca sunt foarte fericita,iubesc oamenii care iubesc si la randu lor sunt fericiti.
    Imi place cum scri, si iti urez LA CAT MAI MULTE POSTARI!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu te cred k il iubesti. Nu stiu ce inseamna pentru tine sa iubesti pe cineva dar te intreb ce ai fi dispusa sa faci pentru el? Eu am fost dipsus sa mor pentru o tipa, asa de mult o iubeam. Ala a fost punctu in care mi-am dat seama k e pe bune. tu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sore, defineste iubirea din punctul tau de vedere, dar fi sincera .eu nu cred ca il iubesti, il place , e o foarte mare diferenta pana la a iubi.

    RăspundețiȘtergere