sâmbătă, 24 octombrie 2009

Cluj, sentimente, etc

IMPORTANT!: Indiferent de ce se scrie sau de cum ma vad ochii vostri critici, declar sus si tare ca nu am nimic de demonstrat nimanui. Ca viata nu ia cursul pe care il dorim de fiecare data, este o lectie pe care trebuie sa o invatam. Dar ceea ce este in sufletul meu numai eu stiu si vreau sa ramana asa. Multumesc.


Concertul a fost fantastic! Ne-am simtit excelent iar faptul ca voi ati cantat, ati dansat si ati intrat in jocul nostru n-a facut decat sa certifice faptul ca trupa noastra are un viitor. Suntem tot in Cluj, la hotel, ne pregatim pentru after-party insa ne pare foarte rau ca nu putem vizita orasul asa cum ar trebui, pentru ca maine dimineata plecam inapoi spre Bucuresti. Insa, e posibil sa revenim in Noiembrie pentru lansarea patinoarului. Oricum, va multumim din suflet pentru aplauze, pentru urale si pentru faptul ca ne sunteti fani. Va iubim!


Cat despre mine, o parte zambeste pentru succesul trupei iar cealalta plange pentru sufletul meu. Toate ranile se vindeca pana la urma, dar cred ca toti am prefera sa nu ne mai taiem atat de adanc.. Insa exista o vorba mare: toate te calesc pentru ce va fi si totul se intampla dintr-un motiv. Si in incheiere, Love is all you need.

Ps:

Muzica mereu va fi cu noi.

19 comentarii:

  1. Colegul de generala te saluta :) Si cred ca aproape ne-am intalnit in AGIP-ul de la tine zilele trecute :P Pana am facut legatura deja plecasem si eu si tu ai iesit o data cu mine din benzinarie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ne-am mai taia atat de adanc n-am invata sa apreciem intr-adevar cand apare persoana aia care chiar merita... experientele asta sunt tocmai ca sa invatam ceva din ele ;) o sa treci peste, toti trecem prin asa ceva! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihai te iubeste :) .
    Impacati-va :*

    RăspundețiȘtergere
  4. GENIAL SHOW-ul!!!!!!!! sa mai veniti pe la noi!!!!! ne-am distrat super!!!!!!si noi va iubim :*!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. PS: acum suntem vreo 6 in masina si venim spre VERTIGO(sper sa ajungem!!!!!!!!)

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce nu va impacati daca inca va iubiti?

    RăspundețiȘtergere
  7. referitor la un comentariu de mai sus, daca toti care inca se iubesc s-ar impaca ar fii ceva... dar nu prea se poate mereu din pacate. in cazul lor nu stim motivele si nici nu e bine sa ne bagam (o face presa destul:)) )... oricum, esti tanara si ai toata viata inainte deci capul sus, pana la urma tot s-ar fi sfarsit mai devreme sau mai tarziu... doar nimic nu e vesnic :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Come on nu mai dramatizati fratilor chiar asa,daca nu a mers,nu a mers,viata merge inainte cu bune si rele.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce matur
    comunicati prin bloguri,ca la 16 ani
    grow up

    RăspundețiȘtergere
  10. da dar e pacat...pentru ca unoeri din cauza orgoliului sau din cauza altora...lasam sa plece din viata noastra poate chiar sufletul pereche...
    (si stii zicala..mai bine faci ceva de care sa iti para rau..decat sa iti para rau ca nu ai facut) imi sunteti simpatici amandoi...mai incercati.....

    RăspundețiȘtergere
  11. daca nu a mers din prima nu va merge nici a doua oara, deci treci peste cel mai bine. nu va pierdeti timpul..pana la urma n-a fost o relatie de nu stiu cati ani incat sa fie chiar asa greu sa te "desprinzi" de persoana respectiva!

    RăspundețiȘtergere
  12. Veri n-are voie sa fie suparata.Hmmmm,cred ca te bag in sedinta pe 31 :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Sore...daca-l iubesti NU SPUNE ADIO!!!!....sa stai confuza in a ta camera nu'ti va aduce nicio satisfactie :( crede-ma stiu ce vb...mai risca odata :(

    RăspundețiȘtergere
  14. bai asta anonim....da'i cu praf de mers;)...ce stii tu de sentimente si alte "chestii" siropoase...te'ai nascut naspa ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. aualeu, voi chiar nu aveti viata, ii cititi blogul pentru ce? Sa o criticati? Nu e timp sa l irosim asa, nu va place IGNORE , dar nu... ca asa e romanu' pana nu jigneste el , parca nu se simte bine! Sincer nu prea realizati, ca voi provocati scarba tuturor! ceea ce dupa parerea mea e mult mai trist! Ce-i drept e mult mai usor sa fii rautacios decat sa spui o vorba buna, e mult mai usor sa fii pesimist decat optimist...e mult mai usor sa urasti decat sa iubesti...Vai de voi!

    RăspundețiȘtergere
  16. ntz ntz ntz asta mica se ataca..nu aproba decat comenatriile care ii convin...asa e cand esti mic ...te credem

    RăspundețiȘtergere
  17. poti sa scrii din nou, nu eu am aprobat commenturile. e democratie, parerile se accepta si oricum daca e sa fie un comment rautacios, nu ma atinge.

    RăspundețiȘtergere
  18. Bai asta cred ca tu esti singurul care se ataca pe aici....nebunule anonimule jegosule ce esti..pai stii ce zic ceilalti anonimi de tine....care un dobitooooc,putiii....si ca ar trebui sa-ti vezi de viata ta si sa nu mai comentezi aiurea fratele meu...ca oricum nu ai habar cu ce se mananca dragostea,etc.

    Hai du-te tata cu Dumnezeu....o-i fi si vreun /o smecher/a

    RăspundețiȘtergere