joi, 8 octombrie 2009

Bogdan vs Noni

Am promis ca voi scrie despre baietii din trupa. Incepem cu Bogdan..cu care nu se poate merge pe strada fara ca toate fetele sa se intoarca dupa el. Are probabil ceva in privire, aer de fotbalist de divizia A de le atrage ca pe muste. Un exemplu, eram cu el in Zara, cautam diverse haine si imi pusesem o baza in el: sa stea, sa ma sfatuiasca. Eu eram bagata cu capul printre vrafurile cu haine, vorbeam cu el si cand scot eu capul..Bogdan ia-l de unde nu-i. Evident, intr-un colt, la alte haine, sfatuia o domnisoara. Nu ma intrebati cum face, dar ii reuseste de fiecare data. Il stiu de aproximativ 4 ani si va spun cu mana pe inima ca toate prietenele lui au fost frumoase. Are gusturi, baiatul.. Nu s-a indragostit lulea pana acum, inca nu a aparut fata care sa-i suceasca mintile... dar si cand va aparea, va fi K.O. :-)
Cu Noni pe strada, eu nu exist :)) Noni e atractie totala, toata lumea se intoarce dupa el, comenteaza.. Eram in club, la un concert Play and Win si nordicul nostru s-a dus la o tipa si i-a zis "As fi un prost daca nu te-as intreba cum te cheama". Cred ca sunt impreuna acum :)) Da.. Baietii astia ai mei sunt foarte simpatici, rad mereu, de aceea daca am vreo zi trista, ii chem la mine sau iesim undeva si stiu sigur ca uit de tristete. E o chimie interesanta intre ei, sunt foarte diferiti, au putine lucruri in comun dar cand e sa-si uneasca fortele fac o combinatie exploziva. Daca sunteti din Tg Mures, venim la voi pe 20 oct, in Cluj pe 24!

Care e favoritul vostru, Noni sau Bogdan? De ce?

18 comentarii:

  1. Daca nu esti cunoscut populatiei , daca nu apari prin media , sunt sigur 100 % ca nu ar intoarce oricine privirea catre tine, mai ales fiind baiat.Ca slava domnului dupa fete se intoarce tot prostu`. La romani in ziua de azi trebuie sa fii foarte titrat sau sa fii nu stiu ce fel de vedeta ca sa poti fi abordat mai usor , in rest ce sa zic cei "de zi cu zi" primeste alt fel de "complimente" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Grea intrebare..nu poti sa alegi..sa fim serioase:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sore asta-i incredibila....nu cred ca au trecut vreo 5 ore de cand iti ceream un post cu baietii si ...iata-ma citindul.Imi ca te ocupi mult de blog,ca le rasp tuturor,si postezi foarte des,ceea ce ma face sa intru de mai multe ori pe zi pt ca dupaia o sa-mi fie greu de recuperat :))).
    Cat despre baieti.....funny amandoi...trebuie sa ma decid,asa ca-l aleg pe Noni,canta super la chitara(nu ca-r fi singurul motiv).
    Inca ceva.....SUNT DIN CLUJ!!!!! \m/.....cu siuranta voi veni sa va vad,numai ca deocamdata nu stiu unde.!!!voi afla eu!!!!:)
    TE PUP....si ms pt post!!!(m-am cam distrat)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Sore..sau oricare ar fi numele tau. Intamplator citesc blog-ul lui Bendeac si uite asa am aterizat aici.
    Am citit mai mult pe diagonala ce ai scris pe-aici. Se vede ca esti la inceput.
    Recunosc sincer, no offence, ca habar n-aveam cine sunteti voi, desi sunt la curent cu trupele, piesele si cam tot ce apare pe la tv in zilele noastre. Vazand o poza pe Google cu trupa voastra, mi-am amintit ca am vazut un clip, cred ca singurul al vostru, habar nu am, in care dansati si va zbenguiti pe o scena inconjurati de niste adolescenti la fel de efervescenti. Piesa nu mi-o amintesc.
    Totusi, crede-ma ca daca in urma cu 5 minute va intalneam pe strada, pe tine sa pe oricare din cei 2 frumosi, nu va recunosteam, ba mai mult, nu intorceam capul.
    Dar, ultimul tau post, what the fuck..tipul asta brunet pare ok, dar celalalt blond mai are mult de munca la capitolul imagine. E chiar opusul a ceea ce s-ar numi un barbat atragator. Cred ca a ramas inca la pubertate..
    Hai succes si fii mai obiectiva.

    RăspundețiȘtergere
  5. In legatura cu locatia din Cluj, va voi anunta pe parcurs.. am inteles ca ar fi la un mall.
    @Anonim: melodia e aia "lalalalalal...beautiful lover". Cand am spus ca blondul atrage privirile, e din cauza lookului lui neobisnuit. Acum ca lumea il vorbeste si pro si contra, e alta poveste. Dar mersi mult pt ganduri

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarul e ca blondul ala atrage privirile dar in cel mai negativ mod cu putinta. Nu vreau sa fiu rea dar prea se agita pe scena, zici ca e cel putin mare star rock. Asa ca, raspunsul meu la intrebarea ta, categoric il aleg pe Bogdan. E simpatic foc si are si o voce superba, se vede ca e lucrata... La fel ca si a ta! Mult succes va doresc

    P.S.: Super piesa cu Voltaj, ai schimbat-o complet ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi mult! Am muncit mult la ea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cu siguranta il aleg pe bogdan dpdv fizic :).iar pe nony dpdv muzical :) am o intrebare pt tine legata de cei 2 baieti: vezi posibila o relatie intre tine si bogdan sau intre tine si nony?

    RăspundețiȘtergere
  9. Voi chiar credeti ca o sa raspunda la aceasta intrebare?:))) glumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu este o intrebare indiscreta..se intampla in multe cazuri pt ca petreceti mult timp impreuna,aveti acelasi vis(care vi s-a implinit) si multe lucruri in comun..nu? sper sa raspunda la intrebare(sincer),pt ca tu nu numai ca nu ai rasp..dar ai sters si comentariul ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai eu va spun doar atat: am sufletul dat :)

    RăspundețiȘtergere
  12. multumim pt raspuns Sore :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Bogdan d c nu merge pe blogul tau sa las comment? am incercat de 2397205793859320 de ori :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Gata, a modificat, poti sa-i lasi comment :)

    RăspundețiȘtergere
  15. noni...ceva logik...nu stiu de ce dar ma atarge foarte tare:))

    RăspundețiȘtergere